در هفته دولت آموزشگاه خیرساز «مهناز ناصری» در تربت‌حیدریه بهره‌برداری شد 

آموزشگاه خیرساز «مهناز ناصری» در تربت‌حیدریه بهره‌برداری شد 

تربت حیدریه – ایرنا – فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: چهار طرح عمرانی در پنجمین روز از هفته دولت در این شهرستان بهره‌برداری شد که یکی از آن‌ها آموزشگاه زنده یاد «مهناز ناصری» است.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز سه‌شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح‌های هفته دولت بخش «جلگه رخ» شهرستان تربت حیدریه افزود: این آموزشگاه که از سال ۱۳۹۹ عملیات ساخت آن آغاز شد، با همت یک نیکوکار به نام «سجاد ناصری» (برادر زنده یاد مهناز ناصری) با اعتبار افزون بر ۳۰ میلیارد ریال آماده شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح، هنرستان پسرانه جلگه رخ که از نظر فضای فیزیکی مشکل داشت، اکنون به آموزشگاه مهناز ناصری منتقل می‌شود.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: هنرستان تا سال گذشته رشته های برق صنعتی و نقشه کشی ساختمان را آموزش می‌داد و امسال رشته الکتروتکنیک هم در آن آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: کلنگ احداث سالن چندمنظوره در محوطه این آموزشگاه هم در حاشیه این آیین بهره‌برداری به زمین خورد که مقرر شده به همت خیر نیکوکار ” فیروز ناصری” احداث شود.

کی پور گفت: همچنین ساختمان دهیاری روستای قلعه نو، ساختمان دهیاری روستای شور حصار و آسفالت معابر روستای احمدآباد هم در پنجمین روز از هفته دولت بهره برداری شد.

فرماندار ویژه تربت حیدریه اضافه کرد: ساختمان دهیاری روستای قلعه نو بخش جلگه رخ با استفاده از سوله ای که از سوی استانداری تحویل شده و با هزینه کرد ۲ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دهیاری و همت دهیار احداث شده است.

به گفته وی، ساختمان دهیاری روستای شور حصار بخش جلگه رخ هم با استفاده از سوله ای که از سوی استانداری تحویل شده است و هزینه کرد ۲ میلیارد ریالی، از محل اعتبارات دهیاری و به همت دهیار احداث شده است.

کی‌پور خاطرنشان کرد: آسفالت معابر روستای احمدآباد بخش جلگه رخ از محل اعتبارات دهیاری مبلغ ۶ میلیارد ریال بابت جدول گذاری و مبلغی حدود ۱۲ میلیارد ریال جهت برای آسفالت هزینه شده است.

۷۱ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار افزون بر ۶ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان تربت حیدریه بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه با مزیت‌های مختلف در حوزه کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *