۲ طرح آموزشی در دانشگاه تربت‌حیدریه افتتاح شد

۲ طرح آموزشی در دانشگاه تربت‌حیدریه افتتاح شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- ۲ طرح آموزشی، عمرانی و حوزه زیرساخت اینترنتی روز شنبه با حضور مسوولان محلی در دانشگاه تربت‌حیدریه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه تربت‌حیدریه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: مرحله دوم ساخت طبقه مثبت یک سازمان مرکزی دانشگاه به زیربنای یک هزار و ۱۰۰ مترمربع با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

عباس خاشعی‌سیوکی افزود: بخش نخست (طبقه همکف و زیرزمین) سازمان مرکزی دانشگاه بهمن سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید، مرحله دوم اکنون و مرحله سوم نیز سال آینده پایان خواهد یافت.

وی بیان کرد: در برنامه توسعه‌ای که برای دانشگاه تربت حیدریه در نظر گرفته شده، سالانه هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای این دانشگاه اضافه می شود.

رییس دانشگاه تربت حیدریه ادامه داد: اکنون مساحت این دانشگاه به ۳۰ هزار مترمربع رسیده‌ که با توجه به جمعیت ۲ هزار و ۲۰۰ نفری دانشجویان، این فضا مناسب و جوابگوی نیاز کنونی آنان است.

وی با اشاره به افتتاح بخش زیرساخت “دسکتاپ مجازی” با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد ریال گفت: از این طریق دسترسی به میزکارهای برخط از هر نقطه و با هر دستگاه در قالب یک مدیریت امن و متمرکز انجام شده و همچنین برقراری تماس‌های صوتی با کیفیت بالا از طریق شبکه و اینترنت که هزینه‌های کمتری را نسبت به تلفن‌های سنتی در برخواهد داشت، میسر شد.

خاشعی‌سیوکی اضافه کرد: با ایجاد این فضای ابری (Cloud storage ) دیگر نیازی به خریداری رایانه‌ جدید مدل بالا نیست و با همان دستگاه‌های قدیمی نیز می‌توان به فضای اینترنت متصل شد.

 

۲ طرح آموزشی در دانشگاه تربت‌حیدریه افتتاح شد

 

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه با مزیت‌های مختلف در حوزه کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *