۱۲ میلیارد ریال برای آسفالت راه روستایی تربت‌حیدریه هزینه شد 

۱۲ میلیارد ریال برای آسفالت راه روستایی تربت‌حیدریه هزینه شد 

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای انجام بازسازی، ترمیم پل و آسفالت راه روستایی واقع در بخش رُخ این شهرستان هزینه شده است.

علی‌اصغر کرباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهار امسال بر اثر جاری شدن سیلاب، پل این محور روستایی دچار آسیب جدی شد و به مرمت و بهره‌برداری مجدد نیاز داشت.

وی بیان کرد: از سوی دیگر پل ۲ دهانه باکس بتنی احداث شده قبلی گنجایش کافی را نداشت و با توجه به بارندگی‌ بی‌سابقه امسال و عبور آب از روی پل و جاده و ایجاد آب شستگی حاصل از سیلاب و آسیب جدی، امکان تردد ایمن از روی آن وجود نداشت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه اظهار کرد: با پیگیری انجام شده از طریق اداره کل راهداری استان خراسان رضوی موفق به تامین کسری باکس بتنی مورد نیاز برای افزایش دهانه‌ها شدیم.

وی اضافه کرد: با همت همکاران امکان برقراری ارتباط مردم روستاهای «قشرباط، محمودآباد و شهر نَسر به سمت جاده اسدآباد – فریمان» که مدتی از کنار گذر پل تردد می‌کردند، دوباره به صورت ایمن میسر شد.

کرباسی گفت: همچنین هر ساله بر اثر بارندگی بهاری و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی منطقه، ۲ قسمت از این جاده کاملا مسدود می شود.

وی عنوان کرد: به دلیل نبود اعتبار مورد نیاز برای رفع این مشکل، مردم با مشکل تردد مواجه بودند که با پیگیری به عملا آمده و صرف بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای همیشه مشکل تردد مردم از این مسیر مرتفع شد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *