رستوران KFC پلمب شد!

 

 

در حالی رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان‌ از مهلت ۱۵ روزه برای ارائه مدارک «کی‌اف‌سی» حلال خبر داد که انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی از پلمب‌شدن این رستوران خبر می‌دهد.

«آنا» با انتشار این خبر نوشت: اسدالله احمدی‌شهریور با بیان اینکه مدیر رستوران «کی اف سی» تا کنون هیچ‌گونه سند و پروانه کسبی به اتحادیه ارائه نکرده است، گفته بود که قرار بوده است مدیر این مجموعه تا ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه برای ارائه اسناد خود مراجعه کند.

وی افزوده بود: بر اساس قانون اخطاری ۱۵ روزه برای ارائه مدارک به وی داده شده است که در صورت عدم مراجعه و تشکیل پرونده در این خصوص پس از اتمام مهلت مقرر، نسبت به پلمب این مجموعه اقدام خواهیم کرد.

احمدی‌شهریور با بیان اینکه رئیس اتاق اصناف تهران از جعل امضای خود توسط این فرد برای کسب پروانه خبر داده است، تاکید کرده بود: به احتمال بسیار زیاد پروانه جعل شده است که پس از اثبات جعل سند توسط وی، علاوه بر برخورد قانونی، مهلت ۱۵ روزه نیز منتفی و به سرعت برای پلمب آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این رستوران به شکل کنونی غیرقانونی بوده و باید در مرحله اول اقدام به دریافت پروانه می‌کردند،‌ گفته بود: به احتمال بسیار زیاد این واحد صنفی خارج از نوبت پلمب خواهد شد.

با وجود اظهارات رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان، عکس‌هایی از رستوران «کی‌اف‌سی» در فضای مجازی منتشر شده که نشان از پلمب شدن آن دارد.

به گزارش ایسنا، ۱۶ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز امروز به وزرای کشور و صنعت و معدن و تجارت در خصوص بازگشایی کافه و‌ رستوران‌هایی به سبک غربی به خصوص رستوران‌های آمریکایی عرضه مرغ سوخاری تذکر کتبی دادند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *