شهرستان«رشتخوار»در خراسان رضوی دو بار به لرزش درآمد

زمین لرزه
 
مشهد- زمین لرزه ای به بزرگی سه و هفت دهم و برای دومین بار با بزرگی دو و یک دهم در مقیاس ریشتر عصر امروز شهرستان رشتخوار در مرکز خراسان رضوی را به لرزه درآورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقارن ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه بعداظهر پنجشنبه زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۷ در مقیاس ریشتر شهرستان رشتخوار در مرکز خراسان رضوی را به لرزش درآورد.

بنابر گزارش موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران این زمین لرزه در عرض جغرافیایی  ۳۵.۰۱۹ و طول جغرافیایی ۵۹.۷۷۴ و در عمق ۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

گفتنی است این شهرستان برای دومین بار در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه بعداظهر به لرزه درآمد که بنا بر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه نیز به بزرگی دو و یک دهم ریشتری و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شد.

بنا بر گزارش مرکز زلزله نگاری کشور این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۵.۰۴۴ شمالی و در طول جغرافیایی ۵۹.۷۲۱ شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز همچنین زمین لرزه ای به بزرگی دو و یک دهم ریشتر مقارن ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه در مشهد مقدس به وقوع پیوست که به دلیل وقوع در ۹ کیلومتری عمق زمین این زمین لرزه برای شهروندان محسوس نبود.

بنا بر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه مشهد نیز در عرض جغرافیایی ۳۶.۴۲۳شمالی و طول جغرافیایی ۵۹.۷۲۱ شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری به وقوع پیوست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *