خط خبری جدید تیم سعیدجلیلی به صداوسیما:خبرهای حمله به سفارت عربستان را از اخبار حذف کنید

 

رفتار ناشیانه و غیر مسئولانه بخش های خبری صداوسیما علاوه بر تایید چندباره تسلط تیم رسانه ای سعید جلیلی بر رسانه ملی، نشان دهنده حمایت صداوسیما از عاملان حمله به سفارت عربستان دارد.

شنیده های خبرنگار سایت روز نو حاکی است که جریان وابسته به سعید جلیلی که در بدنه معاونت سیاسی یا همان معاونت خبر صداوسیما بسیار فعال است، بعد از واکنش های شدید تمام مسئولان نظام و مراجع عالیقدر به اقدام خودسرانه در تعرض به سفارتخانه عربستان در مشهد و تهران، خط جدیدی را برای مخاطبان ترسیم کرده است.
خط جدید خبری صداوسیما عدم پوشش اخبار پیگیری عاملان حمله به سفارت عربستان و همچنین بایکوت خبری، انتقاد از این رفتار گروه های خودسر وابسته به یک جریان خاص است.
همچنین بخش خبری۲۰:۳۰ در اولین گام اجرای این دستورالعمل نانوشته، سخنان مهم رییس جمهور در پیگیری حادثه حمله به سفارتخانه عربستان و نامه روحانی به رییس قوه قضائیه را به بدترین شکل ممکن پوشش داد.
ترتیب عجیب پخش اخبار ۲۰:۳۰ چهارشنبه  به خوبی موید خط خبری جدید صداوسیما در محو کردن انتقادها از حمله به سفارت عربستان است:
۱- خبر بورس
۲-خبر بیرون ماندن خبرنگاران در دادگاه مرتضوی
۳-خبر اشتری در جمع فرمانده های نیروی انتظامی درباره کم بودن حقوق کارمندان 
۴- سخنان رییس جمهور در هیات دولت درباره عربستان و نامه به رییس قوه قضاییه 
این نوع بی اهمیت جلوه دادن خبر رییس جمهور و دستور وی به رییس دستگاه قضا، در کنار بایکوت کامل انتقاد مسئولان مختلف نظام در خصوص حمله به سفارت عربستان علاوه بر هماهنگی جریان افراطی در سرپوش گذاشتن بر این خطای بزرگ و نابخشودنی در شرایط ویژه کشور، نشان از همراهی صداوسیما با افراطیون خودسر و عاملان حمله به سفارت عربستان است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *