مشارکت مردم تربت حیدریه در انتخابات از ۶۰ هزار نفر گذشت

 

تربت حیدریه- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: تا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز بیش از ۶۲ هزار نفر در این حوزه انتخابیه به پای صندوق های رای آمده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی ناصری عصر جمعه در نشست هیات اجرایی انتخابات این شهرستان بیان کرد: پیش بینی می شود با توجه به مشارکت چشمگیر مردم، بعد از پایان مهلت قانونی اخذ رای، نیاز به تمدید زمان رای گیری شویم.
وی اظهار کرد: با مساعدت ستاد انتخابات استان خراسان رضوی کلیه شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه به سامانه احراز هویت مجهز شده اند.
رئیس ستاد انتخابات حوزه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: امید است تا پایان ساعت قانونی اخذ رای، شاهد مشارکت چشمگیرتر و پرشورتر مردم باشیم و برگ زرین دیگری بر تاریخ سیاسی شهرستان افزوده شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز در این نشست اظهار کرد: انتخابات برگزار شده در این حوزه کاملا در چهارچوب قانون بوده و به کسی اجازه اعمال سلیقه شخصی و جناحی داده نشده است.
حسن فتحی نیا گفت: تمامی عوامل اجرایی انتخابات شهرستان برای ایجاد بستری مساوی به جهت فعالیت همه سلایق اهتمام خاص و جدی داشته اند.
وی بستر امنیتی انتخابات را بسیار مطلوب خواند و گفت: این نشان دهنده برنامه ریزی مناسب دولت و شعور سیاسی بالای جامعه و فعالان سیاسی عرصه انتخابات است.
تعداد شعبه های اخذ رای مرحله دوم در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات ۲۷۵ شعبه است که نسبت به مرحله نخست انتخابات تفاوتی نکرده است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ۱۳۹۴ برگزار شد و با شمارش آرای مردم این حوزه انتخابیه از میان ۲۵ نامزد حاضر در عرصه رقابت، هیچ یک موفق به کسب ۲۵ درصد آرای صحیح و راهیابی به خانه ملت نشدند و رقابت سعید باستانی و ابوالقاسم خسروی سهل آبادی به دور دوم کشیده شد.
حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 
آ/۵۱۳۲

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *