کیوان ساکت دو کتاب در زمینه موسیقی ایرانی را به شهر آفتاب می‌آورد

 

کیوان ساکت دو کتاب در زمینه موسیقی ایرانی را به شهر آفتاب می‌آورد

 

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)گفت: دو عنوان کتاب را برای نمایشگاه امسال آماده کرده‌ام. البته این دو کتاب در مراحل پایانی چاپ قرار دارند و پیش‌بینی می‌کنم به نمایشگاه برسند. «پانزده چهارمضراب مقدماتی» و «گزیده ردیف کاربردی موسیقی ملی ایران» نام دو کتابی است که آماده انتشار کرده‌ام و قرار است در نمایشگاه کتاب منتشر شود. امیدوارم با توجه به ترافیک کاری نشرها و چاپخانه‌های مختلف ترافیک کاری زیادی را تحمل می‌کنند.

وی در ادامه به موضوع هرکدام از کتاب‌هایی که در نمایشگاه کتاب امسال منتشر خواهد شد اشاره کرد و افزود: کتاب اول یعنی «پانزده چهارمضراب مقدماتی» 24صفحه دارد و شامل چهارمضراب‌های دوره مقدماتی موسیقی ایرانی است. کتاب دوم «گزیده ردیف کاربردی موسیقی ملی ایران» حجمی در حدود ۱۶۰صفحه دارد و برگزیده تمام ردیف­‌های موسیقی دستگاهی ایران را شامل می‌شود. این کتاب آنالیز، تجزیه‌وتحلیل، وسعت صوتی و علائم را در موسیقی ایرانی مورد بررسی قرار داده است.

کیوان ساکت در پایان گفت: شخصاً مسئولیت انتشار دو کتابم را به عهده گرفته‌ام و قرار است هرکدام از این دو عنوان در سه هزار جلد به چاپ برسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *