آماده باش اورژانس تربت حیدریه برای خدمت رسانی به زائران رضوی

تربت حیدریه- ایرنا- مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اعلام کرد: همه پایگاه های اورژانس ۱۱۵ این منطقه برای خدمات رسانی به کاروان های زائری که برای شرکت در آیین های دهه آخر ماه صفر راهی مشهد مقدس هستند، به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این دانشگاه در روز دوشنبه دکتر محمدجواد امیری افزود: پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی عملیاتی و تجهیزاتی این دانشگاه از اول تا ۱۳ آذرماه، بویژه پایگاه های جاده ای در محورهای منتهی به مشهد، آمادگی کاملی برای خدمت رسانی به زائران رضوی را دارند.
وی گفت: تمامی امکانات لازم در اختیار پایگاه های اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته و کارکنان خدوم و تلاشگر این پایگاه ها برای ارائه خدمات مورد نیاز، بخصوص در مواقع بحران آماده شده اند.
وی در عین حال ابراز امیدواری کرد که زائران و کاروانیان نیز با رعایت اصول ایمنی در کاهش سوانح احتمالی جاده ای نقش موثری داشته باشند.
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان خراسان رضوی و در مسیر عبور ساکنان استان های خراسان جنوبی، یزد، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر برای رسیدن به مشهدالرضا (ع) قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *