کنسرت موسیقی کیهان‌ کلهر در تربت حیدریه اجرا شد

مشهد- ایرنا- 'کنسرت موسیقی پردگیان باغ سکوت' از سوی کیهان‌ کلهر استاد کمانچه نوازی و از چهره‌های بین‌الملی موسیقی سنتی ایران سه شنبه شب در تربت حیدریه برگزار شد.

این کنسرت موسیقی با حضور گسترده مردم تربت حیدریه برای یک نوبت به صورت رایگان برگزار شد. در این چارچوب نوید افقه با تنبک و سازهای کوبه‌ای، علی بهرامی فرد با سنتور و هادی آذرپیرا با تار، کیهان کلهر را همراهی کردند.
استقبال از 'کنسرت پردگیان باغ سکوت' سبب شده تا کلهر تور کنسرتهای خود را در شهرهای مختلف تمدید کرده و آن را به نقاط دیگر نیز تسری دهد.
'کنسرت پردگیان باغ سکوت' ۲۹ دی ماه در اهواز، ۳۰ دی در اصفهان، یکم بهمن در همدان، دوم بهمن در قزوین، سوم بهمن در سنندج، پنجم بهمن در کرمانشاه، هفتم بهمن در کرمان، ۱۰ بهمن در زاهدان، ۱۱ بهمن در بیرجند، ۱۳ بهمن در تربت حیدریه برگزار شده و ۱۷ بهمن ماه نیز در سمنان برگزار می شود.
کیهان کلهر با انتشار پیامی ویدیویی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام درباره این کنسرتهای رایگان گفت: موسیقی برای مردم نواخته و اجرا می‌شود. همه‌ کنسرتها باید رایگان باشد. اگر کسی باشد که سالن را رایگان در اختیار قرار دهد ما هم به اندازه دستمزدمان و با قیمتهای اندک بلیتها را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. اگر امکانات به ما بدهند همه کنسرتها می‌تواند رایگان باشد. 
وی افزود: سعی می‌کنیم با اجرای موسیقی با مردم در ارتباط باشیم اما این مستلزم هزینه است و بخشی از هزینه را باید از مخاطبان گرفت. با چند شهری که صحبت کردیم و قرار شد کنسرتهای رایگان برگزار کنیم خودشان دوست داشتند این کار انجام شود و استقبال کردند. من و دیگر اعضای گروه هم استقبال کردیم و کنسرتها را رایگان برگزار می‌کنیم و این کار تنها بخاطر مردم است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. 
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *