فعالیت سیاسی سیدمحمدخاتمی در کشور برکاتی دارد استقبال از بازگشت خاتمی/باهنر: قبول ندارم او از سران فتنه است/درخواست از خاتمی

محمد رضا باهنر با صراحت اعلام کرده که فعالیت سیاسی سید محمد خاتمی در کشور برکاتی خواهد داشت. باهنر البته برای بیان این اعتقاد خود، شرط و پیش‌شرط‌هایی را بیان کرده.

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که بسیاری از نو راستگرایان سیاسی ایران مدام بر صور حذف رییس دولت اصلاحات می‌دمند و جمعی دیگر از این جناح برخلاف اعتقادشان سکوت کرده‌اند، محمد رضا باهنر با صراحت اعلام کرده که فعالیت سیاسی سید محمد خاتمی در کشور برکاتی خواهد داشت. باهنر البته برای بیان این اعتقاد خود، شرط و پیش‌شرط‌هایی را بیان کرده.

 

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از اعتماد، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری که بی‌تردید یکی از شاه‌مهره‌های جناح اصولگرایی محسوب می‌شود در مصاحبه‌ای که دیروز با سایت دیده‌بان ایران داشته، گفته است که برخلاف بسیاری از اصولگرایان اعتقاد ندارد که رییس دولت اصلاحات از سران فتنه است.

 

این سیاستمدار کارکشته اصولگرایان از سیدمحمد خاتمی درخواست کرده با یک موضع‌گیری رسمی اثبات کند که اپوزیسیون نظام نیست: «ممکن است گفته شود که آقای خاتمی اپوزیسیون نظام نیست؛ بسیار خوب؛ ایشان با یک موضع‌گیری رسمی این امر را به اثبات برساند و سپس به عنوان یک فعال سیاسی وارد عرصه شود و قطعا حضورش برکاتی را خواهد داشت.»

 

استقبال از بازگشت خاتمی به عرصه سیاست و برداشت با برکت بودن آن از سوی لابی‌گر قهار اصولگرایان از آن جهت اهمیت دارد که باهنر یکی از متغیرهای موثر در سیاست ورزی جناح راست به شمار می‌آید و رویکرد و تحلیل او در قبال موضوعات مختلف به سرعت می‌تواند در سلول‌های پیکره اصولگرایی جا‌گیری کند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *