انجام ۵۹۰ ماموریت توسط اورژانس تربت حیدریه تربت حیدریه- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون بیش از ۵۹۰ ماموریت توسط پایگاه های اورژانس این دانشگاه انجام شده است.


محمدرضا بهروز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات در پی وقوع ۱۱۸ فقره تصادف شهری، ۵۳ فقره تصادف جاده ای، ۲۶۵ ماموریت شهری برای بیماران غیرتصادفی و ۱۵۵ ماموریت جاده ای به انجام رسیده است. 
وی با بیان اینکه در مدت یاد شده هیچ تصادفی در محدوده دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منجر به فوت نشده است، اظهار کرد: در این مدت بیش از ۹ هزار نفر به اورژانس های بیمارستان های ۹ دی، رازی و امام رضا (ع) مراجعه کرده اند.
وی گفت: تمام بخش های درمانی بیمارستان های منطقه برای پذیرش بیماران تجهیز شده و برای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان مشکلی وجود ندارد.
رئیس اداره سلامت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز از انجام بیش از ۳۰۰ فقره بازدید از اماکن عمومی، مراکز بین راهی و مراکز عرضه مواد غذایی و کشف و معدوم سازی یک هزار و ۵۳۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در مدت یاد شده خبر داد.
جلیل چین سری با بیان اینکه در این مدت ۱۲۸ متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: با توجه به اهمیت سلامت آب نمونه برداری و آزمایش های میکروبی آب آشامیدنی بطور مداوم انجام می شود و تاکنون بیش از ۲۱۰۰ فقره سنجش کلر آزاد باقیمانده آب آشامیدنی به ثبت رسیده است.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. 
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
۶۱۲۱ / ۶۰۵۳ خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *