فعال سیاسی اصلاح طلب: انتخاب روحانی رای به توسعه ایران است/ روحانی نه سیب زمینی و پیازی برای توزیع دارد و نه وعده افزایش یارانه

تربت حیدریه- ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: رای دادن به روحانی، رای به نفی خشونت و توسعه همه جانبه ایران است و مردم ایران در ۲۹ اردیبهشت ماه به چنین تفکری رای خواهند داد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مصطفی درایتی، عصر یکشنبه در جمع طرفداران حسن روحانی، در ستاد مرکزی این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در تربت حیدریه افزود: غفلت مردم ایران در سال ۸۴ موجب شد ایران ۵۰ سال از توسعه عقب بماند و اگر امروز این غفلت تکرار شود، این عقب افتادگی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال در حکم مبارزه بین دارا و ندار است، گفت: ما نه سیب زمینی و پیازی برای توزیع داریم و نه وعده افزایش یارانه داده ایم؛ بلکه با دست خالی آمده ایم تا با 'دارا'هایی که امروز سنگ 'ندار'ها را به سینه می زنند مبارزه کنیم.

درایتی در بخش دیگری به انتخابات سال ۹۲ اشاره و اظهار کرد: آقای روحانی در آن سال ویرانه ای را تحویل گرفت و امروز بعد از چهار سال که اوضاع را سامان داده است، عده ای آمده اند با دروغ و نیرنگ و نیز وعده هایی که جز ویرانی و تباهی برای ایران و مردم چیزی در پی ندارد، این خانه امن را بگیرند.

عضو مجمع روحانیون مبارز همچنین گفت: روحانی در دور اول ریاست جمهوری خود نشان داد که هر چند به ظاهر جزو جریان اصلاحات نبود اما در چهارچوب اصلاحات حرکت می کند.

امروز همچنین شاخه بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تربت حیدریه فعالیت خود را آغاز کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *