فعال اصلاح طلب: رای به روحانی تداوم راه امام است تربت حیدریه – ایرنا – یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما اصلاح طلبان با پیروی از راه حضرت امام (ره) دنبال جایگزینی منطق به جای خشونت هستیم که این در تفکر روحانی متجلی است

.

 

به گزارش ایرنا فاطمه ریاحی دوشنبه شب در جمع اصلاح طلبان تربت حیدریه افزود: ما می خواهیم با انتخاب دوباره روحانی به جای شعار 'مرگ بر'، شعار 'درود بر مخالف' را جایگزین کنیم.
مشاور استاندار خراسان در دولت اصلاحات گفت: اهتمام دولت روحانی بر وفاق ملی و تحقق نشاط اجتماعی و احیای حقوق شهروندی قرار گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم سال ۹۲ با انتخاب روحانی نخستین گام را برای تعامل با جهان برداشتند، افزود: گام دوم را دولت روحانی با برجام برداشت و گام سوم را ملت در ۲۹ اردیبهشت با انتخاب دوباره وی برخواهد داشت.
این اصلاح طلب با اشاره به توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه های بهداشت و درمان و صنعت گفت: دولت روحانی تنها ۴۰۰ هزار دلار دارو وارد کرد و ۲ هزار و ۵۰۰ خانه سلامت در روستاها ایجاد کرد؛ دولت روحانی ۲۴ هزار واحد صنعتی را احیا کرد که این رقم برابر واحدهای تعطیل شده است.
وی گفت: برخی از مخالفان دولت مساله تعطیلی کارخانه ها را با نگاه و ادبیاتی عوامانه مطرح می کنند و حال آن که اگر کارخانه ای نتواند خود را با شرایط روز تطبیق داده و به روز کند طبیعی است که محکوم به تعطیلی خواهد شد زیرا قادر نخواهد بود با واحدهای صنعتی به روز شده رقابت کند.
ریاحی به سند ۲۰۳۰ نیز اشاره و اظهار کرد: جناح مقابل این مطلب را نیز با ادبیاتی عوام فریبانه مطرح کرد زیرا این سند قراردادی بوده که اصلا نیاز به تصویب مجلس نداشته است.

** توسعه اقتصادی کشور مدیون رفسنجانی است
مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست گفت: توسعه اقتصادی نظام اسلامی ایران مدیون خدمات دولت سازندگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است.
به گزارش ایرنا محمدجواد زحمتکش افزود: آزادی نسبی مطبوعات، توسعه مراکز دانشگاهی و توسعه اشتغال از دیگر خدمات هاشمی رفسنجانی بود که همه اینها زمینه را برای تحقق دولت اصلاحات و در نتیجه تعامل با جهان فراهم آورد.
وی گفت: امروز دولت روحانی این افتخار را دارد که در داخل کشور همان راه دولت رفسنجانی و اصلاحات را دنبال می کند و در خارج کشور نیز به دنبال گفت و گو و تعامل با جهان است.
این فعال اصلاح طلب گفت: این در حالی است که در دولت نهم و دهم یک ایرانی در خارج ‌کشور خجالت می کشید که ملیت خود را آشکار کند.
وی دستاورد دولت نهم و دهم را سرزمین سوخته توصیف و اظهار کرد: ۸۰ سال طول می کشد تا هنرنمایی های هشت ساله دولت احمدی نژاد جبران شده و دوباره کشور به حالت اول باز گردد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *