جایگاه‌داران با برداشتن دستگاه‌های پوز حقوق شهروندی را نادیده می‌گیرند/ هیچ بدهی‌به جایگاه‌داران نداریم

مدیر‌امور طرح و برنامه بانک ملت گفت: بانک ملت هیچ بدهی‌به جایگاه‌داران ندارد و حقوق شهروندی مردم با برداشتن دستگاه‌های پوز از جایگاه‌های سوخت از بین خواهد رفت.

هادی سپانلو، مدیرامور طرح و برنامه بانک ملت، در مورد بدهی بانک ملت به جایگاه‌داران اظهار داشت: بانک ملت هیچ بدهی‌به جایگاه‌داران ندارد و حقوق شهروندی مردم با برداشتن دستگاه‌های پوز از جایگاه‌های سوخت از بین خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه نباید از مردم درخواست پول‌نقد شود، افزود: فعالیت ما با‌جایگاه‌داران بیش‌از یک دهه ادامه دارد و این فعالیت از سال ۸۵ آغاز شده و در سال ۸۶ به اوج خود رسیده است ضمن آنکه در این مدت برای جایگاه‌داران سیستم های خوبی‌طراحی‌ شده است.

سپانلو با بیان اینکه کلیه استانداردهای شرکت نفت در جایگاه‌های سوخت برای دستگاه‌های پوز رعایت شده و در آن زمان هزینه بالایی برای بانک ملت به همراه داشت، افزود: به دلیل اینکه در جایگاه‌ها مواد اشتعالزای زیادی وجود دارد سیستم‌های خوبی هم طراحی شده و کلیه کابل‌کشی‌ها و دستگاه‌ها از استانداردهای لازم برخوردارند.

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت خاطر نشان کرد: تاکنون نارضایتی از بانک ملت گزارش نشده و ما نه‌تنها برای جایگاه‌ها بلکه برای همه مشتریان خود بازدیدهای ادواری داریم از جمله اینکه دستگاه‌ها را سرویس و اگر رول‌های کاغذی احتیاج باشد عوض می‌کنیم.

وی افزود: بانک ملت دارای طرح‌هایی است که تعهدات انگیزشی برای شرکت‌های مختلف دربردارد به عنوان مثال؛کارت هوشمند سوخت با اپلیکشن کیف پول از جمله طرح‌های انگیزشی ماست.

سپانلو خاطر نشان کرد: هم‌اکنون هیچ تراکنش اف‌لاینی بر روی کیف پول‌نداریم و عدد آن در حجمی که تراکنش انجام می‌شود قابل‌گفتن نیست.

وی گفت: کلیه هزینه‌های مرتبط با ارتباطات و تراکنش‌ها بالغ بر چندین میلیارد تومان در سال است و ما کاملا تحت قوانین بانک مرکزی عمل می‌کنیم و به درستی این وضع را ساماندهی کردیم.

 وی با بیان اینکه همه بانک‌ها در خصوص‌تراکنشها باید قوانین را رعایت کنند‌ ،گفت: واریزها صبح‌ها انجام می‌شود (قبل از ساعت ۷ صبح) و تراکنش‌های روز قبل به حساب‌ها واریز می‌شود و در خارج از کشور نیز واریزهای دستگاه‌های پوز با تاخیر ۲۴ تا ۴۸ ساعت انجام می‌شود تا جلوی تخلفات و سوء استفاده‌ها گرفته شود.

سپانلو گفت: تا به امروز بابت عملکرد بانک ملت نارضایتی از سوی جایگاه‌های سوخت دریافت نکردیم، علاوه بر این ما در تمامی استانها مشکلات را گوشزد کرده‌ایم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *