عرضه سوغات، هدایا و صنایع دستی تربت حیدریه در نوروز امسال در مبادی ورودی شهر

تربت حیدریه – ایرنا – معاون فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: در ایام نوروز امسال نمایشگاه و بازارچه های صنایع دستی، سوغات و هدایای این شهرستان در مبادی وروردی و خروجی و نیز رباط طبسی در داخل شهر تربت حیدریه عرضه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رجبعلی علی نیا روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد سفرهای نوروزی افزود: شایسته است میراث فرهنگی در حوزه صنایع دستی و سوغات و جهاد کشاورزی نیز در بخش زعفران از حیث بسته بندی و کیفیت محصولات عرضه شده نهایت دقت را به عمل آورند زیرا به هر میزان دقت نظر به عمل آید آبروی شهر، مردم و مسولان حفظ خواهد شد.
وی گفت: همچنین مدیران دستگاه های عضو ستاد موظف هستند لیست کشیک پرسنل خود به همراه تلفن های این افراد را، تهیه و در اختیار ستاد قرار بدهند زیرا در نوورز گذشته گاه شاهد بی نظمی هایی در ارایه خدمات به مسافران نوروزی شاهد بودیم.
علی نیا در خصوص برنامه های روز طبیعت نیز گفت: بخشداران هر کدام از چهار بخش تربت حیدریه (مرکزی، رخ، کدکن و بایگ) موظف هستند نقاط دیدنی منطقه خود را در قالب بروشور معرفی کنند تا در روز ۱۳ نوروز شاهد تمرکز جمعیت در یک نقطه خاص نباشیم.
وی همچنین اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز علاوه بر پایگاه ها و کلانتری های ثابت خود، در سه نقطه پارک ثامن، کارخانه کاشی و پمپ بنزین بخش رخ اقدام به استقرار چادر و یکان امدادی می کند تا ضمن تامین امنیت و نظم عمومی، خدمات لازم را به شهروندان و نیز مسافران نوروزی ارایه کند.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *