همه زیرساختهای جذب سرمایه گذار در تربت حیدریه فراهم شده اند

تربت حیدریه- ایرنا- فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: برای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این منطقه باید موانع و مشکلات سرمایه گذاران رفع شود لذا هم اینک تمامی زیرساختهای لازم به همین منظور در شهرستان فراهم آمده اند.

علی رستمی روز سه شنبه در نشست اجرای طرح مثلث اقتصادی در تربت حیدریه افزود: این شهرستان با توجه به موقعیت مهم و مزیتهای منحصر به فرد در حوزه های مختلف بستر مناسبی برای توسعه اقتصادی، تجاری و اشتغال دارد.
وی اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی را مدلی موفق، تاثیرگذار و مورد تاکید استاندار خراسان رضوی توصیف و بیان کرد: در این چارچوب با برنامه ریزیهای صورت گرفته تربت حیدریه به پنج بخش تقسیم شد و شرکتهای سرمایه گذاری شامل ‘گروه تولیدی فجر، شرکت طوس مسیر، مجتمع فولاد رخ، شرکت زرین زعفران، کارخانه طلای زرمهر و کائولن’ فعال در قالب معینهای اقتصادی برای توسعه و توانمندسازی این شهرستان تفاهمنامه امضا کرده اند.
فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: با تمام توان در این مسیر برای تسهیل امور و کاهش موانع گام برداشته و امیدواریم با تعامل مسئولان دستگاههای اجرایی و شرکتهای سرمایه گذار شاهد دستاوردهای مثبتی در این شهرستان باشیم.
وی همچنین گفت: در چارچوب اهداف مثلث اقتصادی ۳۰ تفاهمنامه در بخشهای کشاورزی، دامپروری، صنایع و گردشگری با اعتبار شش هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان و حضور سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفته است. با تحقق این تفاهمنامه ها برای پنج هزار و ۴۹۹ فرد جویای در تربت حیدریه شغل ایجاد می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *