یک مرکز عرضه گیاهان دارویی در تربت‌حیدریه مهر و موم شد

یک مرکز عرضه گیاهان دارویی در تربت‌حیدریه مهر و موم شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از پلمپ یک مرکز عرضه گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.

فرهاد حیدری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این واحد صنفی اقداماتی از جمله فروش گیاهان دارویی غیرمجاز، ترکیب غیرقانونی و غیرمجاز انواع گیاهان دارویی و معاینه بیماران انجام می‌شد که با پیگیری کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، مهر و موم شد.

وی با بیان اینکه پرونده این واحد صنفی متخلف برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به دستگاه قضایی شهرستان ارسال شد، از اقشار مختلف مردم خوست برای دریافت هرگونه خدمات که با سلامت آنها ارتباط دارد فقط از گروه‌های پزشکی یا متخصصان طب سنتی کمک بگیرند و مراقب افراد سودجو و منفعت طلب باشند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره تلفن ۵۲۲۲۸۰۱۵ به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اطلاع دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز از ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از ۲۵۰ نفر از بیماران همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: گروه جهادی کارشناسان و مدیران حوزه بسیج ادارات تربت‌حیدریه با همکاری جامعه دندانپزشکان این شهرستان و کارشناسان این واحد دانشگاهی در محله های حیدرآباد، کوی صدف و کوی امام (ره) مستقر و ۲۵۳ نفر از بیماران را به صورت رایگان معاینه کردند.

الهام بهره‌مند با بیان اینکه معاینه، کشیدن و ترمیم دندان از خدمات ارایه شده به بیماران بود افزود: در این راستا هشت دندانپزشک و پنج دستیار دندانپزشک خدمت به بیماران را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی در مناطق مختلف با هدف افزایش شاخص های سلامت مردم، یکی از مهمترین خدمات به شمار می‌رود که رضایتمندی اقشار مختلف مردم را در پی داشته است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *