نتایج انتخابات در حوزه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات اعلام شد

نتایج انتخابات در حوزه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات اعلام شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات به سرانجام رسید و نتیجه آن اعلام شد.

رییس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات صبح شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس “محسن زنگنه” با کسب ۵۶ هزار و ۷۰۶ رای از مجموع ۱۴۰ هزار و ۹۳۴ رای شمارش شده بیشترین تعداد رای را کسب کرد.
علی رستمی افزود: پس از وی سعید باستانی نماینده مردم حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس دهم نیز ۴۶ هزار و ۲۶۶ رای به دست آورده است.
حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات با ۲۳۰ هزار و ۸۸۰ نفر جمعیت دارای شرایط رای در انتخابات که ۱۴ هزار و ۷۸۰ نفر آنها رای‌اولی هستند یک نماینده در خانه ملت دارد.
فرماندار تربت‌حیدریه همچنین گفت: با توجه به طولانی شدن فرایند شمارش آرای انتخاباتی امروز سوم افند ماه مدارس این شهرستان تعطیل هستند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری، “دولت‌آباد” مرکز شهرستان ۷۲ هزار نفری زاوه در فاصله ۱۷۴ کیلومتری و “فیض‌آباد” مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری مه‌ولات در فاصله ۲۰۳ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

تاکنون نتایج شمارش آرا یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه شامل تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات، گناباد و بجستان، خواف و رشتخوار، نیشابور، درگز، تربت‌جام، صالح‌آباد، باخرز و تایباد از مجموع ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی اعلام شده است.

حوزه مشهد شامل بخش مرکزی این شهرستان و شهرستان کلات با پنج نماینده، حوزه نیشابور شامل شهرستان‌های فیروزه و نیشابور با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی سبزوار شامل شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و سبزوار با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی درگز منحصر به همین شهرستان با یک نماینده، حوزه قوچان شامل شهرستان‌های فاروج و قوچان با یک نماینده، حوزه فریمان شامل شهرستان‌های سرخس و فریمان و بخش‌های احمدآباد و رضویه شهرستان مشهد با یک نماینده، حوزه کاشمر شامل شهرستان‌های بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر با یک نماینده، حوزه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های زاوه، مه‌ولات و تربت‌حیدریه با یک نماینده، حوزه انتخاباتی گناباد شامل شهرستان‌های بجستان و گناباد با یک نماینده، حوزه خواف شامل شهرستان‌های رشتخوار و خواف با یک نماینده، حوزه تربت‌جام شامل شهرستان‌های تایباد، باخرز، صالح‌آباد و تربت‌جام با یک نماینده و حوزه انتخاباتی چناران شامل شهرستان‌های بینالود (طرقبه‌-شاندیر) و چناران با یک نماینده در مجلس شورای اسلامی ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *