واکنش محسن هاشمی به تخریب تابلوی شجریان/گلایه از عدم وجود مدیریت متمرکز در بحران ها

واکنش محسن هاشمی به تخریب تابلوی شجریان/گلایه از عدم وجود مدیریت متمرکز در بحران ها

رئیس شورای شهر تهران به تخریب تابلوی شجریان واکنش نشان داد و نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در ابتدای جلسه علنی صبح امروز شورای شهر ضمن تبریک
فرارسیدن سالروز میلاد عیسی مسیح و آغاز سال جدید میلادی گفت: عیسی بن مریم(ع)، از برجسته ترین پیامبران خداوند است، اگر به سایر پیامبران الهی معجزه از سوی خداوند اعطا می شد، عیسی مسیح خود معجزه بود وبالاترین معجزات در جهان یعنی زنده کردن مردگان که از قدرتهای اختصاصی و انحصاری خداوند است که به این پیامبر اولوالعزم اعطا گردید.
وی با بیان اینکه مهمترین پیام مسیح برای انسان، گشودن آغوش مهربانی، مدارا و نیکی پرودگار جهان است تا انسانها نیز روابط خود را بر اساس همین معیار بنا کنند گفت: متاسفانه امروز جهان کمتر شاهد این شیوه برخورد از سوی قدرتهایی است که خویش را پیرو مسیح و مسیحیت می دانند.
هاشمی با اشاره به اینکه حادثه بهمن در کوهستان شمال تهران و درگذشت تعدادی از شهروندان تهرانی و مفقود شدن و آسیب دیدن شماری دیگر از ورزشکاران و اهالی منطقه، بار دیگر حساسیت ولزوم هشدار درباره سوانح طبیعی را نشان داد، گفت: عدم وجود مدیریت متمرکز وسیستم اطلاع رسانی در بحرانها وسوانح طبیعی خطری جدی برای تهران است که می تواند دهها وصدها برابر این تلفات، در وقایع پیش رو به شهروندان آسیب برساند که نیاز به تجمیع وهماهنگی دستگاههای مختلف در مدیریت یکپارچه شهری وجود دارد.
رئیس شورای شهر تهران همچنین به تخریب تابلوی خیابان شجریان واکنش نشان داد و افزود: نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر می دهم و  متاسفانه این اقدام با استفاده از پوشش نام شهدا انجام شد که خوشبختانه خانواده شهید فخری زاده، با اطلاع رسانی مناسب، نارضایتی خود را از اینگونه اقدامات اعلام کردند.
وی افزود: باید گفت کسانی که دغدغه ارزشها و زنده بودن نام شهدا را دارند، باید متوجه باشند که با اینگونه اقدامات که اغلب غیرقانونی و همراه با ایجاد دوقطبی های کاذب است، به هیچ وجه برای وضعیت الان کشور لازم نیست و تنها به تخریب ارزشها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی بویژه نسل جوان دست می زنند و انتظار ما از دستگاههای مسئول جهت جلوگیری از حاکم شدن هرج و مرج و شکسته شدن حریم قانون، آن است که تدابیر لازم را بکار گیرند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *