واکنش معزی به شعار توهین آمیز برخی علیه رییس جمهور؛ تصویری زشت و شرم‌آور که سزاوار ۲۲ بهمن نبود

تصویری زشت و شرم‌آور که سزاوار ۲۲ بهمن نبود

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت: هتاکی‌ به رییس‌جمهور به تهی شدن نظام از جمهوریت و جوهره‌ دینی می‌انجامد.

به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در رشته توییتی نوشت:

۱.رییس‌جمهور از آن«امریکاستیزانِ سابق» گفته بود که در این سه سال(سه سالی که ضدایرانی‌ترین چهره‌ امریکا ظهور یافت)، ترامپ را تطهیر کردند و ناسزاها را «منحصرا» برای رییس‌جمهور کنار گذاشتند. یک هفته هم از آن سخنان روحانی نگذشته بود که امروز ویدئوی هتاکی موتورسواران اصفهان منتشر شد.

۲. این تسلسل هتاکی‌ها از تریبون‌ها و تلویزیون تا موتورسواران راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتفاقی و خودسرانه به نظر نمی‌رسد. این تکرار هتاکی با وجود تذکرات روشن، علنی و چندباره مقام معظم رهبری، نشان از اراده‌ای عیان در جریانی مدعی! دارد که اینک «سرپیچی و سرکشی» را به عنوان یک «کنش» برگزیده است.

۳. نفوذ را باید اینجا جست؛ در ستیز آشکار با نماد اراده ملی و با نافرمانی از دستور «ولی»، آنهم در روز ملی انقلابی که شعارش جمهوری اسلامی بود. این سریال هتاکی‌ها به رییس‌جمهور، عناد با اصولی است که انقلاب ۵۷ را آفریده، عنادی که به تهی شدن نظام از جمهوریت و جوهره‌ دینی آن می‌انجامد.

۴. این تصویر زشت و شرم‌آور، سزاوار ۲۲ بهمن نبود، تحمل این جفا به جمهوری اسلامی، به ارزش‌های مردم سالارش و به درونمایه‌های اخلاقی‌اش در هر روزی جز ۲۲ بهمن، سهل‌تر از این بود. رخداد امروز هشدار بزرگی است که انتقام از صندوق، نه فقط انتقام از یک فرد یا جریان، که انتقام از آینده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *