در باره معرفی اقامتگاه بوم گردی خوش نشین در رود معجن تربت حیدریه

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین در استان خراسان رضوی، شهرستان تربت حیدریه، روستای بسیار زیبا و دیدنی رودمعجن واقع شده است. این خانه قدیمی با معماری کاملا سنتی پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و فعالیت خود را در حوزه بوم گردی آغاز نمود و در فضایی دنج و دلنشین میزبان گردشگران عزیز و علاقمندان به زندگی بومی می باشد.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین تربت حیدریه خانه سنتی با معماری قدیمی است که دارای ۳ سوئیت اقامتی با ظرفیت ۸ و ۱۰ و ۲۰ نفر می باشد که در مجموع گنجایش ۵۰ مهمان را دارد. هر سوئیت دارای ۲ اتاق خواب، آشپزخانه (اجاق گاز، یخچال و سرویس چای)، سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام اختصاصی است، در حیاط مجموعه نیز یک توالت ایرانی  به صورت اشتراکی موجود می باشد. این بوم گردی دارای حیاط  بزرگ و دلبازیست که وجود درختان سر به فلک کشیده و حوض آب زیبایی آن را دوچندان کرده است،.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی خوش نشین برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف عمومی (داخل کوچه)، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت و وای فای رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است مهمانان عزیز جهت تهیه غذا می توانند با همراه داشتن وسایل آشپزی از آشپزخانه مجموعه استفاده نمایند.

موقعیت جغرافیایی

روستای دیدنی و جذاب رودمعجن در فاصله ۴۸ کیلومتری شمال غربی شهرستان تربت حیدریه، استان خراسان رضوی واقع شده است. این روستای سرسبز و بسیار زیبا به دلیل قرارگیری در منطقه ای کوهستانی از آب و هوای مطلوبی برخوردار است.

جاذبه های گردشگری

روستای کوهستانی و خوش آب و هوای رودمعجن دارای طبیعتی بکر و سرسبز، تعداد زیادی چشمه و آبشار است که مقصد مناسبی برای گردشگران و طبیعت دوستان به وییه در فصل بهار می باشد. آبشار رودمعجن مهم ترین جاذبه گردشگری و طبیعی این روستاست که در فاصله ۴ کیلومتری روستا قرار دارد. روستای تاریخی نامق، کاروانسرای تاریخی لاری، پارک جنگلی پیشکوه، آتشکده بازه هور، باغ ملی تربت حیدریه و … از دیگر جاذبه های جذاب گردشگری این منطقه به شمار می آیند.

همشهریان گرامی ودوستان علاقمند به اقامت در این اقامتگاه لطفا با شماره های ۰۹۱۵۳۰۰۰۲۴۲ اقای نیکو عقیده  و ۰۹۱۰۵۰۲۱۷۵۴ آقای ایزدی تماس و هماهنگی فرمایید

 

 

فاصله (تقریبی) این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

فاصله تا مرکز شهر تربت حیدریه –> ۵۰.۳ کیلومتر ( ۵۴ دقیقه )

فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد –> ۲۰۶ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۴۹ دقیقه )

فاصله تا ایستگاه راه آهن تربت حیدریه –> ۶۰.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )

فاصله تا پایانه مسافربری تربب حیدریه –> ۵۱.۱ کیلومتر ( ۵۴ دقیقه )

فاصله تا آبشار و رود رودمعجن –> (نزدیکی روستا)

فاصله تا روستای ییلاقی حصار –> ۶ کیلومتر ( ۱۷دقیقه )

فاصله تا روستای تاریخی نامق ( سنگ نوشته و آثار دیوار سنگی ) –> ۱۳.۲ کیلومتر (۱۸ دقیقه )

فاصله تا روستای ملی ابریشم –> ۲۰ کیلومتر ( ۳۱ دقیقه )

فاصله تا باغ ملی تربت حیدریه –> ۵۰ کیلومتر ( ۵۳ دقیقه )

فاصله تا کاروانسرای لاری –> ۵۱ کیلومتر ( ۵۵ دقیقه )

فاصله تا پارک جنگلی پیشکوه –> ۵۲.۳ کیلومتر ( ۵۸ دقیقه )

فاصله تا آتشکده بازه هور –> ۱۲۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۵۳ دقیقه )

بوم گردی رود خوش نشین معجن

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *