سالار عقیلی با «نفس بریده» هم صدای مردم شد +فایل صوتی

سالار عقیلی با «نفس بریده» هم صدای مردم شد + ویدئو

قطعه «نفس بریده» با صدای سالار عقیلی، برای ادای احترام به کادر درمان و درگذشتگان کرونا منتشر شد.

به گزارش ایسنا، «نفس بریده» عنوانِ تازه‌ترین اثرِ سالار عقیلی است. آهنگساز و تنظیم‌کننده این اثر حسن قره‌چائی و شعر آن از سروده‌های احسان افشاری است.

سیدمحمد تنکابنی مدیر موسسه هنری بانگ آوای سارنگ (باس) درباره انتشار این آهنگ می‌گوید: پیشنهاد تولید آهنگ «نفس بریده» برای همراهی با مردم ایران مطرح شد و خیلی سریع به مرحله اجرا و تولید رسید و اکنون در پیشگاه مردم عزیز ایران قرار می‌گیرد. در این اثر هنرمندان بسیاری با تمام وجود هنرنمایی کردند. تلاش تک تک ما این بود که پیام همدلی خود را، به زبان موسیقی، به مردم ایران برسانیم. زمان پخش آن را نیز همزمان با «روز پزشک» در ایران در نظر گرفتیم تا شاید مرهمی بر زخم پزشکان و اعضای محترم کادر درمان باشد.

در ادامه تماشاگر این فایل صوتی :

سالار عقیلی نیز همزمان با انتشار آهنگِ «نفس بریده» یادداشتی را خطاب به مردم غم‌دیده ایران، ضمیمه این اثر کرده است:

«ما را همه شب نمی‌برد خواب
ای خفته روزگار دریاب
در بادیه تشنگان بمردند
وز حله به کوفه می‌رود آب
ای‌ سخت کمان سست پیمان
این بود وفای عهد اصحاب؟

هم میهنان عزیز و داغدارم
خواسته‌ به حق و ضروری تامین واکسن ایمن و کافی، هرچند با بی تدبیری برای خانواده‌های داغدار، این روزها چونان نوشداروی پس از مرگ سهراب گشته، اما باید اصلی‌ترین مطالبه‌ این روزهای ما باشد.
صدای من امروز، همراه فریاد شماست برای گوش‌های سنگینی که صدای ناله و شیون از گوشه گوشه‌ این مرز و بوم را نمی‌شنوند؛ در این روزهای تباهی که خطر از هر سو در کمین است و ما بی دفاع، بیش از پیش مراقب سلامت خود و عزیزانتان باشید تا این بلای بی‌رحم سایه‌اش از بامِ کاشانه‌ی هیچ هموطنی نگذرد و به این امید که: «غبار غم برود حال خوش شود حافظ».
با درود به روان درگذشتگان کرونا و تسلیت به بازماندگان و طلب شفای بیماران و خداقوت به کادر درمان همیشه قهرمان.
دوستدار و دست بوس شما
سالار عقیلی»

ضبط و میکس و مسترینگِ این آهنگ برعهده‌ی امید اصغری (استودیو پاپ) بوده و ناظر ضبط نیز احمد مقدسی‌زاده بوده است. تصویربرداری نماهنگ (موزیک ویدیو) بر عهده حبیب افشار بوده که کیمیا اطهری نیز دستیار تصویربردار بوده‌ است.

طراحی پوستر بر عهده حسین سلیمانی بوده است.

اسامی نوازندگان آهنگ «نفس بریده» را در ادامه می‌خوانید:

علی جعفری‌پویان، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، مونیکا لوران، کاوه تسعیری، دانیال جورابچی، داریوش حجازی، ماکان خوی‌نژاد، کوروش کشاورز، پورنگ پورشیرازی، ناصر رحیمی، حسام صدفی‌نژاد، سایوری شفیعی، فرشاد محمدی،‌ حسن فراهانی، نرگس تقی‌پور، آزاده امیری، شهرام رُکوعی، فریبا قنادی، ‌سروش صادقی، پویا وزیری، پیمان لطیفی، بابک ریاحی‌پور.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *