دستیار سابق نتانیاهو: تهدید می‌کنند که اگر علیه او شهادت ندهم خانواده‌ام را نابود خواهند کرد

دستیار سابق نتانیاهو: تهدید می‌کنند که اگر علیه او شهادت ندهم خانواده‌ام را نابود خواهند کرد

یکی از شاهدان کلیدی در محاکمه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه فاش کرد که بازرسان پلیس تهدید کرده‌اند که اگر علیه رئیس سابق خود صحبت نکند، خانواده وی را نابود خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، «نیر هفتز» سخنگوی سابق خانواده نتانیاهو و از نزدیکان وی، درباره جریان بازجویی‌اش گفت: «تهدید واضح بود. اگر من گزارش مورد نظر آنها را ارائه ندهم، خانواده‌ام را نابود می‌کنند و این را ده‌ها بار به من گفته‌اند».

با این حال، هفتز تأکید کرد که با وجود فشارهای شدیدی که بر او وارد شده، شهادت او «عین حقیقت است». وی همچنین از شرایط بازجویی خود توسط پلیس صحبت کرد و گفت که به او فقط تکه‌های نان و ساندویچ داده‌اند.

دستیار سابق نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که که سابقه همکاری چندین ساله با نتانیاهو را دارد، تصریح کرد: «تمام هفته من یک بشقاب یا ظروف نقره ندیده‌ام و روی زانو و یا روی میز بازجویی غذا خوردم».

وی با بیان اینکه «شرایط بازداشت بخشی از تلاش آشکار بازپرس برای شکستن اوست»، افزود: «زمانی که وی برای درمان گزش کک درخواست کرد، چندین بار با این درخواست رد شد».

وی افزود: «در بازجویی‌ها به من گفته شد، پیشنهاد می‌کنیم در آینده خود تجدید نظر کنید. ما لاهاو ۴۳۳ (واحد ویژه مبارزه با فساد در پلیس اسرائیل) هستیم و توانایی‌های تحقیقاتی ما مشابه توانایی‌های شاباک است.

نتانیاهو در این پرونده متهم به رشوه خواری است و ادعا می کند که در ازای پوشش مطلوبی که از وب‌سایت اسرائیلی «والا» دریافت کرده، تسهیلات ویژه و مزایای سازمانی به شرکت مخابراتی «بزک» و سایت «والا» داده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *