مجموعه دوچرخه‌سواری بانوان در تربت‌حیدریه افتتاح شد

مجموعه دوچرخه‌سواری بانوان در تربت‌حیدریه افتتاح شد

تربت‌حیدریه- ایرنا – مجموعه تفریحی و دوچرخه‌سواری ویژه بانوان تربت‌حیدریه روز سه‌شنبه، در آخرین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار تربت‌حیدریه امروز سه‌شنبه در آیین بهره‌‎برداری از طرح‌های عمران شهری تربت حیدریه گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی بانوان تربت حیدریه با قسمت های مختلف همچون پیست اسکیت، دوچرخه کوهستان، دوچرخه شهری، گلخانه، مکان‌بازی و آموزش کودکان، تاب مادر و فرزند و آبنما در پارک جنگلی ۸۰۰ هکتاری پیشکوه این شهرستان اجرا شده است که یکی از مناطق اصلی گردشگری خراسان رضوی است.

وحید فرخ‌تبار بیان کرد: به تبعیت از نگاه عدالت محور دولت مردمی در توزیع خدمات و امکانات بین اقشار مختلف مردم، بخشی از طرحهای عمران شهری به زنان و کودکان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین در مجموعه تفریحی و دوچرخه‌سواری بانوان قسمت‌های جداگانه‌ای برای بهره‌مندی کودکان اختصاص یافته است و معتقدیم حتی نوزادان هم باید در بهره‌مندی از طرح های عمران شهری سهیم باشند تا بتوانیم ادعای عدالت محوری داشته باشیم.

شهردار تربت‌حیدریه اضافه کرد: امروز طرحهای عمرانی دیگری اعم از مناسب‌سازی پیاده‌روها برای استفاده معلولان، روکش آسفالت، مسیر اختصاصی دوچرخه در خیابانها، اصلاح هندسی میدان بسیج و دژبان و دیگر طرحهای عمران شهری با مجموع اعتبار هزینه شده ۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرخ تبار تاکید کرد: در پارک جنگلی پیشکوه تربت‌حیدریه فضاهای تفریحی، ورزشی و مذهبی دیگری همچون گلزار شهدای گمنام، استخر، مجتمع فرهنگی و هنری، پیست موتورسواری و نظایر آن وجود دارد.

 

مجموعه دوچرخه‌سواری بانوان در تربت‌حیدریه افتتاح شد

به گزارش ایرنا پس از افتتاح طرحهای عمران شهری تربت حیدریه؛ فرماندار ویژه این شهرستان در جمع اهالی روستای فرزق حاضر و از نزدیک به مشکلات و درخواست های آنها پاسخ داد و دستورات لازم را به دستگاههای ذیربط صادر کرد.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در مرکز خراسان رضوی و ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس واقع است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *