حاشیه‌هایی از افتتاح انجمن اسلامی آرمان؛درگیری در علم و صنعت/ اصلاح‌طلبان در دانشگاه احمدی‌نژادی‌ها + تصاویر

 


مراسم افتتاح انجمن اسلامی آرمان دانشگاه علم و صنعت ظهر سه‌شنبه در آمفی‌تئا‌تر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پیش از آغاز مراسم افتتاح انجمن اسلامی آرمان دانشگاه علم و صنعت، جمعی از دانشجویان مخالف دولت با در دست داشتن پرچم‌های زرد حزب‌الله لبنان در سالن حضور داشتند و شعارهایی می‌دادند. دانشجویان طرفدار انجمن اسلامی آرمان نیز شعارهایی مطرح می‌کردند.

– قبل از سخنرانی شکوری‌راد دانشجویان مخالفان انجمن، دست‌نوشته‌هایی مبنی بر فتنه‌گر عاشورا اعدام باید گردد، در دست داشتند.

– مخالفان پرچم دول خلیج عربی را تکان می‌دادند. در یکی از پوستر‌ها نیز تصویر علی شکوری‌راد با جمله wanted Dead or alive (تحت پیگرد؛ مرده یا زنده) به چشم می‌خورد.

– دبیر انجمن اسلامی در ابتدای سخنرانی گفت: برخی از کلیپ‌های ساخته شده در این مراسم مجوز نمایش نگرفتند.

– شکوری‌راد در قسمتی از سخنان خود خطاب به برخی مخالفان گفت: شما که طرفدار جمهوری اسلامی هستید بدانید که نقد یک نعمت است و این صحبت امام است در دولت گذشته که منتقدان در حاشیه قرار گرفتند و نهادهای مدنی تضعیف شدند و روزنامه‌های مخالف بسته‌ شدند. آنچه که به بار آمد غارت بود و این غارت نه فقط دولت اصولگرایان که نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کرد. آیا این زیبنده نظام جمهوری اسلامی است؟ در این هنگام یکی از دانشجویان بسیجی فریاد زد بله!

شکوری‌راد در پاسخ گفت کسی که بله می‌گوید باید از بزرگ‌تر خود اجازه گرفته باشد که این پاسخ بار دیگر موجب تشنج در سالن شد.

سخنرانی ابراهیم اصغرزاده نیز توسط عده‌ای به تشنج کشیده شد و با وجود اینکه قبل از سخنرانی اصغرزاده، حراست دانشگاه برخی وسایل خطرناک که عده‌ای همراه خود داشتند را از آنها گرفتند، اما چندبار بعضی از این افراد به سمت تریبون حمله کردند تا ابراهیم اصغرزاده را کتک بزنند که با ممانعت دانشجویان این دانشگاه، چنین اتفاق نیفتاد.

– هنگام متشنج شدن اوضاع، دانشجویان فریاد می‌زدند «گفت‌وگو»

– هنگامی که تندروها شعارهای اهانت‌آمیزی به اصغرزاده می‌دادند، وی پاسخ داد که به اندازه چهار میلیون رای‌تان صحبت کنید.

ابراهیم اصغرزاده خطاب به فریادی که علیه سیاست‌های هسته‌ای روحانی شعار می‌دادند، گفت: شما از روحانی تشکر کنید که توانست پرونده هسته‌ای را به سرانجام برساند.

اصغرزاده خطاب به این افراد گفت: وقتی گردن‌کلفت‌ها قدرت گرفتند و احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران شد، به دنبال آن بود که از تهران تا مشهد اتوبان بزند و برای ظهور امام زمان جاده درست کند و ۴۵هزار تومان یارانه را سهم امام زمان خوانده بود.

او افزود: احمدی‌نژاد در انقلاب فرهنگی اول به‌دنبال حذف همه تفکرهای مخالف بود؛ هشت سال پیش نیز احمدی‌نژاد انقلاب فرهنگی دوم را با ایجاد محرومیت برای استادان و بازنشستگی اجباری و اخراج دانشجویان کلید زد و کمیته انضباطی را که قرار بود مانع حضور دانشجویان در دادگاه‌های خارج دانشگاه شود، به محل محاکمه آنها تبدیل کرد.

–  عده‌ای با شعار حزب‌الله حزب‌الله سعی در نیمه‌تمام گذاشتن سخنرانی اصغرزاده داشتند – که موفق هم شدند- و اصغرزاده در پاسخ به آنها می‌گفت که همه مردم ایران حزب‌الله است، نه افراد بی‌هویت.

30261062

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *