پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:مردم با رای خود بساط خشونت را برچیدند/افکار عمومی سیاه‌نمایی اصولگرایان را درمورد برجام نپذیرفت

 


نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم گفت: اصولگرایان سعی داشتند با سیاه‌نمایی برجام در اذهان عمومی تاثیرگذار شوند که موفق نشدند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به پیروزی اصلاح‌طلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ‌ ملت ایران حرکت حق‌طلبانه مردم تهران و برخی کلان‌شهرها در مرحله نخست انتخابات مجلس را در اقصی نقاط کشور ادامه دادند.

او با انتقاد از برخی اظهارنظرها درخصوص دخالت دولت در انتخابات گفت: این‌که بدون ارائه مستندات انتخابات را زیرسوال ببرند، به هیچ‌عنوان در شان آقایان نیست و ما به هیچ‌عنون  انتظار چنین اظهاراتی را نداشتیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم خاطرنشان کرد: ‌ همه این مسائل در کنار شکست اصولگرایان در هر دو مرحله انتخابات نشان می‌دهد که اصولگرایان از این‌که مردم با رای خود بساط تندروی و خشونت را برچیدند، ناراحت هستند.

او با بیان این‌که رای مردم به جریان حامی دولت و اصلاح‌طلبان بود، یادآور شد: ‌ به دلیل ۸ سال سوءمدیریت احمدی‌نژاد و چندین سال اختلاف‌نظر میان دولت و مجلس، نظر و رای مردم روی اصلاح‌طلبان بود و اصولگرایان سعی داشتند با سیاه‌نمایی برجام در اذهان عمومی تاثیرگذار شوند که موفق نشدند.

پیرموذن اعلام کرد: آن‌چه که مطرح شده، صرفاً توجیه ناموجه برای شکست اصولگرایان است و براین اساس، آن‌ها سعی دارند عدم اقبال عمومی به جریان اصولگرایی را با طرح مسائلی همچون عدم رعایت قانون و انصاف از سوی دولت توجیه کنند اما تردید نکنید که باعنایت به تصمیم مثبت مردم تهران و شهرستان‌ها رئیس‌جمهور آینده هم آقای روحانی خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *