سومین رویداد استارتاپی تربت حیدریه برگزار شد

 

تربت حیدریه – ایرنا- سومین رویداد استارتاپی تربت حیدریه با عنوان ماراتن بهداشت و سلامت، با همکاری مرکز رشد دانشگاه تربت حیدریه و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

مدیر مرکز رشد تربت حیدریه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این رویداد علمی که در ۲ روز گذشته برگزار شد، دانشجویان ضمن آشنایی با تبدیل ایده به کسب و کار، از کارگاه های برپا شده مرتبط نیز استفاده کردند. 
مسعود جمشیدیان افزود: ۴۳ گروه درخواست حضور در این رویداد علمی را داده بودند که پس از بررسی و داوری طرح ها، ۱۳ گروه موفق به حضور در آن شده و به ارائه محصول خود به داوران در قالب های مشخص شدند.
وی گفت: در پایان با رای هیات داوران گروه اسپشیالیست با ایده نرم افزاری برای بینایی و شنوایی سنجی، گروه آپ ول با ایده رابط لوله تراکستومی به عنوان گروه های اول و دوم و گروه هوا به به با ایده دستگاه پرتابل تصفیه هوا و نیز گروه ربات امدادگر پرنده با ایده کوادکوپتری برای اعزام و ارائه خدمات اورژانسی مشترکا به عنوان گروه سوم تجلیل شد.
به گفته وی جایزه گروه اول ۵۰ میلیون ریال، گروه دوم ۳۰ میلیون ریال و گروه های سوم نیز ۲۰ میلیون ریال بود که از طرف خیرین سلامت به آنان اهدا شد.
در شهرستان تربت حیدریه هفت واحد دانشگاهی شامل دانشگاه تربت حیدریه، دانشگاه آزاد اسلامی، علوم پزشکی، پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان و فنی و مهندسی فعالیت آموزشی دارند که در این دانشگاه ها ۱۰ هزار دانشجو در ۱۵۰ رشته تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *