شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه صاحب دفتر شددفتر شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه روز چهارشنبه با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان در ساختمان فرمانداری گشایش یافت.

 

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در آیین افتتاح این دفتر، بر ضرورت توجه اعضای جناح های مختلف سیاسی به عمران و آبادانی این شهرستان تاکید کرد و گفت: همه باید مسایل تربت حیدریه را از منظر منافع ملی بنگرند.
احمدعلی موهبتی افزود: از دارندگان راست ترین و چپ ترین تفکرات سیاسی تقاضا دارم تنها به فکر بهبود وضعیت مردم در ابعاد مختلف باشند. 
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه نیز گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی، امروز فصل انتخاب خوب و کاشت بهترین بذر از سوی شما است. 
موهبتی با بیان اینکه هر قدر بیشتر دقت عمل به خرج دهید، اردیبهشت سال آینده محصول بهتری برداشت خواهید کرد، افزود: تنها کمک من به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به شما آن است که از کلیه بخشداران خواسته ام برای برپایی انتخاباتی سالم و پرشور، بیش از ظرفیت هایشان تلاش کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه نیز از همکاری فرماندار ویژه تربت حیدریه برای سروسامان گرفتن این نهاد و گشایش دفتر آن در واپسین روزهای عمر دوره چهارم شورای اسلامی قدردانی کرد.
حمید نیرویی افزود: اختصاص بخشی از ساختمان فرمانداری برای دفتر مرکزی شورای اسلامی شهرستان، بیانگر نگاه مثبت فرماندار به جایگاه این نهاد مردمی است.
کلیه هزینه های ساخت و تجهیز ساختمان شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه را فرمانداری عهده دار شده است. 
شهرستان تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰ روستا است و حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت ۲۵۰ هزار نفری این شهرستان ساکن روستاها هستند. 
شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه هشت عضو دارد. 
تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد. 
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *