اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی تربت حیدریه در نشست یکشنبه شب خود، محمدصادق مجتهدی را به عنوان شهردار این شهر برگزیدند


به گزارش ایرنا رئیس شورای اسلامی تربت حیدریه در این نشست گفت: اعضای شورای اسلامی پس از مدتها بررسی گزینه های متعدد برای این سمت، امشب با اکثریت آراء به مجتهدی به عنوان شهردار رای دادند.
نادر سلیمانی افزود: اعضای شورا در نشست های متعدد با بررسی سوابق و رزومه کاری افراد مطرح بومی و غیربومی، با در نظر گرفتن شرایط و مصالح شهر، در خصوص انتخاب شهردار جدید به جمع بندی و نتیجه رسیدند.
برخی از اعضای شورای پنجم تربت حیدریه، پیش از انتخاب شهردار جدید، در شبکه های اجتماعی از عزم شورا برای گزینش یک مدیر اجرایی و غیرسیاسی برای تصدی عنوان شهرداری سخن گفته بودند.
صادق مجتهدی، کارشناس ارشد مهندسی عمران، علاوه بر ریاست دوره چهارم شورای اسلامی تربت حیدریه، معاونت مالی و اداری دانشگاه و ریاست سازمان نظام مهندسی تربت حیدریه و نیز ریاست دفتر ارتباطات مردمی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.
پیش از این رمضانعلی شورابی، به مدت سه سال سمت شهرداری تربت حیدریه را عهده دار بود و از زمان روی کار آمدن شورای اسلامی دوره پنجم، مهدی علیان سرپرستی شهرداری را به عهده داشت.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه با وسعت ۵۳ کیلومترمربع، چهارمین شهر پرجمعیت استان خراسان رضوی بعد از مشهد، سبزوار و نیشابور است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *