افتتاح دو طرح عمرانی سلامت در مه ولات افتتاح بخش اطفال ورادیولوژی دیجیتال در شهرستان مه ولات

تربت حیدریه – ایرنا- بخش اطفال ودستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان ۵۰هزار نفری مه ولات خراسان رضوی با ۹ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه ؛مه ولات و زاوه درمجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با ایرنا گفت: از ابتدا شروع کاری ام تا امروز درحوزه درمان مه ولات چهار جلسه برگزار کردیم و در این جلسات مقررشد دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی را در مه ولات انجام دهد که مطابق برنامه ریزی پیش رفتیم.
سعید باستانی افزود:مسیررا باید به گونه ای تعریف کنیم؛ خیرینی که در این راه گام برمی دارند بدانند پولشان چگونه هزینه می شود.
وی افزود:در هیچ جایی همانند خیرین مه ولات ندیدم ؛ ما در مه ولات اولین خیر راه ساز کشور را داریم که در نوبه خود بی نظیر است لذا ما باید احترام بگذاریم به شخصی که نیتی برای خیری دارد ؛ هر کسی علاقمند است در حوزه ای کار کند و این باید هدایت شود و زمینه وبسترش را مجریان فراهم کنند.
ریاست شبکه درمان مه ولات نیز در آیین افتتاح این طرح ها گفت: در بخش اطفال ۱۰تخت فعال و بخش داخلی که از قبلا افتتاح شده بود به صورت شبانه روزی با کادر کامل پرستاری و درمانی ارائه خدمات پزشکی خواهیم داشت.
دکتر عبدالعلی حبیبی افزود: باید برای زیرساخت های حوزه سلامت برنامه ریزی کنیم ودر این مدت اقداماتی صورت گرفته است و باهمدلی وهمراهی هر چه بهتر باید توجه بیشتری به حوزه زیرساخت ها برای توسعه داشته باشیم.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *