افتتاح ۲۶ طرح بهداشت و درمان تربت حیدریه آغاز شد

با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزشی پزشکی

تربت حیدریه – ایرنا – با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش کدکن تربت حیدریه ، افتتاح ۲۶ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی کدکن آغاز شد.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه به منظور بهره برداری از ۲۶ پروژه در حوزه بهداشت و درمان که برای ساخت، تکمیل و تجهیز این پروژه ها ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، وارد تربت حیدریه شد.
در سفر یکروزه سید حسن قاضی زاده هاشمی شرکت در شورای اداری از برنامه های سفر اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی اعلام شده است.
همچنین شرکت در شورای اداری شهرستان تربت حیدریه و شرکت در نشست با خبرنگاران از جمله دیگر برنامه های سفر امروز قاضی زاده هاشمی به شهرستان تربت حیدریه اعلام شده است.
سفر ۲ روزه رئیس جمهوری به خراسان رضوی از امروز یکشنبه با ورود دکتر روحانی به شهرستان سبزوار آغاز شد که پس از دیدار با مردم سبزوار و سخنرانی در جمع آنان، مجتمع فولاد جوین را افتتاح و پس از آن با سفر به نیشابور و دیدار با مردم این شهرستان، واحد صنعتی فولاد نیشابور را نیز افتتاح کرد.
در ادامه این سفر، دکتر روحانی پس از تشرف به بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) در نشستی با نخبگان استان خراسان رضوی شرکت خواهد کرد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *