صبح امروز (پنجشنبه)۳۰ خردادماه برنامه زنده رادیویی صبح بخیر خراسان در محل تاریخی رباط تهمینه اجرا شد.

برنامه رادیویی صبح بخیر خراسان صبح امروز با حضور علی رستمی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه  و جمعی از مسئولین، فعالین  وکارآفرینان حوزه گردشگری و اقتصادی به صورت زنده از محل رباط تاریخی تهمینه اجرا و پخش شد.

رستمی در این مصاحبه زنده رادیویی ضمن معرفی شهرستان به ظرفیت ها وپتانسیل های اقتصادی وگردشگری  اشاره کرد وگفت:امروز با تعامل و هم افزایی بسیار خوبی که بین مسئولین در شهرستان ایجاد شده با توجه به گفتمان اقتصادی استاندار خراسان رضوی ،مثلث توسعه در شهرستان شکل گرفته است و با تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف،مشکلات و ظرفیت ها شناسایی شده و بزودی شاهد تغییرات زیربنایی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

ی با اشاره به سرمایه گذاری عظیم بخش خصوصی افزود:حجم سرمایه گذاری در بخش های مختلف این شهرستان ۸هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان است که این میزان سرمایه گذاری برای اجرای طرح تصیفیه فاضلاب، احداث نیروگاه برق و کارخانه فولاد، زرمهر (طلا) و توسعه گروه صنعتی هزینه شده که بیانگر این است که در زیرساخت های تربت حیدریه اقدام های اساسی صورت گرفته است و امروز این شهرستان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

خدمات زیربنایی به دورترین نقاط و روستاهای شهرستان ارائه شده و تا هفته دولت سال آینده ۱۰۰درصد روستاهای منطقه گازرسانی خواهد شد.

در حوزه گردشگری این شهرستان دارای مکان های بسیار خوبی جهت جذب توریست و گردشگر است که با توجه به قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب دارای موقعیت بسیار خوبی است که متاسفانه ازین ظرفیت به خوبی استفاده نکرده ایم و باید به گونه ای عمل کنیم که زمینه توقف این حجم عظیم از مسافر و زائر را فراهم کنیم که امیدواریم با توسعه و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از قبیل بوم گردی و همچنین منطقه ویژه گردشگری پیشکوه بتوانیم این پارک جنگلی را به یکی از ظرفیت های ارزشمند گردشگری تبدیل کنیم.

برنامه رادیویی صبح بخیر خراسان هر پنج‌شنبه نیز به یکی از شهرستان‌های استان سفر‌‌ می‌ کنند و ضمن اجرای زنده در بین مردم با حضور مسئولان، به معرّفی فرصت‌ها و جاذبه‌های گردشگری هر شهرستان می پردازند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *