هیات دولت روز پنج‌شنبه را عزای عمومی اعلام کرد

هیات دولت روز پنج‌شنبه را عزای عمومی اعلام کرد

تهران-ایرنا- هیات دولت ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان و سانحه هوایی سقوط یک فروند هواپیمای بوئینگ خطوط هوایی اوکراین در ایران، روز پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ماه را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت در پیامی که در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرد، روز پنج‌شنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

سخنگوی دولت در این پیام نوشت: هیات دولت ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های هم‌وطنانی که در استان کرمان در حین شرکت در مراسم با شکوه تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و در سانحه هوایی صبح امروز جان خود را از دست داده‌اند، فردا ۱۹ دی‌ماه را عزای عمومی اعلام کرد.

روز گذشته و در جریان مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان به دلیل ازدحام جمعیت بیش از ۵۰ نفر از هم‌وطنان فوت شدند.

همچنین هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به دلیل حادثه آتش‌سوزی در قسمت موتور دچار نقص فنی شد. به گفته رییس سازمان اورژانس کشور در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *