نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با ایلنا: تخلیه ساکنان قدیمی منطقه ابوالفضل منتفی است/ بنیاد مستضعفان سند اراضی را به ساکنان بدهد

تخلیه ساکنان قدیمی منطقه ابوالفضل منتفی است/ بنیاد مستضعفان سند اراضی را به ساکنان بدهد

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: قرار نیست ساکنان قدیمی منطقه ابوالفضل در اهواز ، خانه‌های خود را تخلیه کنند و ساکنان قدیمی منطقه در خانه‌های خود باقی می‌مانند.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین تصمیمات برای مردم منطقه ابوالفضل در اهواز اظهار داشت: تصمیم جمع این بوده که اگر زمین خواری و خرید و فروش زمین در این محدوده صورت گرفته باید جلوی آنها گرفته و با این گروه برخورد شود.

نماینده مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه اراضی این منطقه ارزش بالایی ندارد، چرا برخورد شاهد این برخوردها هستیم، تاکید کرد: مجریانی که اقدام به این کارها کرده‌اند باید این سوال را پاسخ دهند، ما پس از این وقایع به موضوع ورود کردیم و توانستیم صف مردم را از صف زمین خواران جدا کنیم.

حسینی درباره میزان زمین خواری انجام شده در این منطقه گفت: جواب من در برابر این سوال سکوت است.

وی ادامه داد: این مردمی که آنجا هستند نیاز به خدمات دارند و باید تکلیف آنها مشخص شود. این مردم برای دریافت خدمات نیاز به سند اراضی دارند اما با این وضعیت، مردم این منطقه نه جزو شهر و نه جزو روستا محسوب نمی‌شوند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بنیاد مستضعفان سند این اراضی را به ساکنان قدیمی منطقه اهدا کند، ادامه داد: صبحتی درباره اعطای سند به ساکنان این منطقه نشده است و هنوز معلوم نیست بنیاد مستضعفان به ساکنان قدیمی این منطقه سند می‌دهد یا نه.

وی گفت: برای رفع مشکل مردم منطقه ابوالفضل قرار بر این است که کمیته‌ای با حضور مسئولان تشکیل و راهکارهای مورد نظر هم  در همان کمیته ارایه شود.

حسینی درباره شناسایی زمین خواران منطقه اظهار داشت: قوه قضاییه زمین خواران را باید شناسایی کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *