ایندیپندنت: کودک‌آزاران انگلیسی برای بهره‌برداری جنسی از آوارگان اوکراینی به لهستان می‌روند

ایندیپندنت: کودک‌آزاران انگلیسی برای بهره‌برداری جنسی از آوارگان اوکراینی به لهستان می‌روند

به نوشته ایندیپندنت، کودک‌آزاران انگلیسی به لهستان می‌روند تا به ادعای خودشان به ارائه کمک‌های بشردوستانه برای آوارگان اوکراینی که هزاران نفرشان کودکان بدون همراه هستند، بپردازند. این در حالی است که هدف اصلی آنها پیگیری بهره‌برداری جنسی است.

به گزارش ایسنا، به نوشته این روزنامه انگلیسی، آژانس ملی جرایم انگلیس گفته که ۱۰ مجرم مشهور جنسی در شش هفته گذشته و در پی حمله روسیه به اوکراین به لهستان رفته‌اند. به تمامی این ۱۰ مرد پس از مصاحبه با افسران مهاجرت و نیروهای امنیتی گفته شد تا لهستان را ترک کنند و مقام‌های انگلیسی نیز تلاش می‌کنند تا مانع سفر دیگران به لهستان شوند.

سخنگوی این آژانس گفت: برای ما آگاه ساختن شرکا درباره این جرایم ارتکابی از سوی مجرمان جرایم جنسی کودکان مهم است. دستکم ۵۰۰۰ کودک بدون همراه اوکراینی در لهستان هستند.

مقام‌های انگلیس می‌گویند، پدوفیل‌های محکوم باید سوابق کیفری خود را به کشورهایی که از آنها بازدید می‌کنند اعلام کنند. اقداماتی در راستای توقف سفر این افراد به لهستان و دیگر کشورها صورت گرفته است.

آژانس ملی جرایم انگلیس نقش اصلی واکنش لندن را در سازماندهی جرایم ناشی از جنگ اوکراین برعهده دارد و در ضمن مرکز مقابله با دزدسالاری برای هدف قرار دادن مفسدان مرتبط با روسیه و دیگر کشورهای متخاصم است.

این مرکز بر روی افرادی متمرکز است که از دارایی‌ها در انگلیس برای ذخیره، مخفی کردن و رشد ثروت خود استفاده کرده‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *