اخباری از واگذاری مدیریت امنیتی فرودگاه‌های افغانستان به اسراییل

اخباری از واگذاری مدیریت امنیتی فرودگاه‌های افغانستان به اسراییل

برخی گزارش‌های منتشر شده در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد شرکت اماراتی GAAC مسئولیت مدیریت امنیتی فرودگاههای افغانستان را به شرکت امنیتی AR Challenges اسراییل واگذار کرده است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش منتشر شده در صفحه شخصی Aluf Benn، سردبیر روزنامه هاآرتص، Rafi Sela مدیر عامل شرکت امنیتی AR Challenges در مصاحبه با سردبیر هاآرتص مطالب بسیار مهمی درخصوص مشارکت و همکاری اسراییل با امارات متحده عربی در مدیریت فرودگاههای افغانستان مطرح کرده است.

Rafi Sela در این مصاحبه اعلام کرده، شرکت امنیتی AR Challenges از دو سال قبل همکاری نزدیکی را با شرکتهای مختلف در بحرین، امارات، مراکش و سودان آغاز کرده و جدی‌ترین همکاری با هلدینگ G۴۲ اماراتی در جریان است. شرکت AR Challenges مشاور و همکار اصلی شرکت G۴۲ اماراتی است و کلیه قراردادهای این هلدینگ به صورت مشارکتی دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت اسراییلی در این مصاحبه رسما اعلام می‌کند: تکنسینهای اسراییلی AR Challenges Ltd به واسطه همکاری با شرکت GAAC در حال حاضر به صورت مستقیم در مدیریت فرودگاههای افغانستان و انجام امورات کنترل و غربالگری در فرودگاه‌های کابل، هرات، قندهار و مزارشریف مشارکت دارند.

Rafi Sela در این مصاحبه اعلام می‌کند که مشارکت اسراییل در مدیریت فرودگاههای افغانستان به کمک امارات متحده عربی یک ارزش استراتژیک برای ارتش اسراییل و موساد و سایر ساختارهای امنیتی این رژیم محسوب می‌شود.

شرکت امنیتی AR Challenges Ltd یکی از شرکتهای پیشرو و استراتژیک در تامین فناوری‌های پیشرفته‌ برای محافظت از حریم هوایی، دریایی و زمینی در برابر حملات تروریستی برای تامین منافع امنیتی سیاسی و اقتصادی اسراییل محسوب می‌شود.

شرکت GAAC علاوه بر شرکتهای  Smart Nation ،AIS ،Longport ،Afroport، زیر مجموعه هدلینگ G۴۲ متعلق به خانواده حاکم ابوظبی  است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *