عرین الاسود: مقاومت رژیم صهیونیستی را محاصره کرده است /خون شهدا پایمال نخواهد شد

 

 

تهران – ایرنا – گروه مبارز نوظهور “عرین الاسود” در پی شهادت پنج شهروند فلسطینی تاکید کرد که خون این شهدا پایمان نخواهد شد زیرا مقاومت رژیم صهیونیستی را محاصره کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، گروه عرین الاسود در بیانیه خود اعلام کرد: خون شهدا پایمال نخواهد شد و دشمن و اعوان و انصارش از اقدامات غیرمنتظره ما شگفت زده خواهند شد و تاریخ و رژیم صهیونیستی این روزها را خوب به یاد خواهد داشت.

این گروه افزود: عرین الاسود یاد و خاطره پنج شهید فلسطینی را که به دستور نتانیاهوی جنایتکار و بن گویر پست و حقیر به شهادت رسیدند، گرامی می دارد.

گروه عرین الاسود خطاب به ملت فلسطین گفت: از رژیم غاصب سوال کنید که چه کسی، چه کسی را محاصره کرده است؟ سوال کنید که چرا خدمات پستی را در سراسر رژیم صهیونیستی و خدمات خرید اینترنتی را متوقف کرد. این مقاومت آزاد و پاک است که انگشتانش روی ماشه قرار دارد و رژیم صهیونیستی را محاصره کرده است و او و اعوان و انصارش از اقدامات غیرمنتظره ای که برایش آماده کرده ایم، شگفت زده خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود در کرانه باختری رود اردن روز گذشته پنج شهروند فلسطینی از جمله دو برادر را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رساند.

کرانه باختری رود اردن در طول ماههای اخیر شاهد افزایش مقاومت شهروندان فلسطینی در برابر یورش‌های نظامیان صهیونیست و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها است.

این وضعیت سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *