۵۰ دستگاه رایانه به مدارس تربت‌حیدریه اهدا شد

۵۰ دستگاه رایانه به مدارس تربت‌حیدریه اهدا شد+ فیلم

تربت حیدریه – ایرنا – ۵۰ دستگاه رایانه در مراسمی توسط یکی از بنگاه‌های اقتصادی خصوصی به مدرسه‌های شهرستان تربت‌حیدریه اهدا شد.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه روز سه شنبه در حاشیه آیین اهدای این تجهیزات به مدرسه‌های شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: کمک خیران یکی از راه‌های تجهیز فضاها و امکانات ی آموزشی در راستای ارائه خدمات و انجام وظایف آموزشی و فراهم شدن امکانات مورد نیاز با استفاده از خیران است.

علی اکبر کی پور ادامه داد: بسیاری از مشکل های آموزش و پرورش تربت حیدریه به‌خصوص در زمینه فضای آموزشی و املاک در سال‌های اخیر با کمک خیران مرتفع شده که موجب تجهیز و نوسازی مدرسه‌ها شده است.

وی اضافه کرد: یکی از نیازهای آموزشی هم رایانه است و با توجه به اینکه هنرستان ها بیشتر به این وسایل نیاز دارند باید از خیری که این تجهیزات را مهیا کرده تشکر کرد و امید است این مسیر پر افتخار خیران ادامه یابد.

عضو شورای شهر تربت حیدریه هم گفت: با توجه به بازدیدی که اعضای شورای شهر از مدرسه‌ها داشته‌اند، تصمیم گرفتند یکی از نیازهای همیشگی مدرسه‌ها که وسایل و تجهیزات کمک آموزشی است را در حد توان خود تأمین کنند.

مهدی زاهدی ابراز کرد: رایانه ها یکی از نیازهای مدرسه‌های تربت حیدریه است که با کمبود مواجه بوده و در این زمینه از ظرفیت مسوولیت های اجتماعی یکی از بنگاه های اقتصادی ۵۰ دستگاه رایانه برای این منظور تأمین شود.

وی ادامه داد: این رایانه ها به مدرسه‌های کمتر برخوردار شهر تربت حیدریه به ارزش ریالی هشت میلیارد ریال جذب و اهدا شد و پیگیری برای تأمین حدود ۸۰ دستگاه رایانه دیگر از این بنگاه مالی برای مدرسه‌های این شهر ادامه دارد.

عضو شورای شهر تربت حیدریه بیان کرد: این رایانه ها برای راه‌اندازی کارگاه های آموزشی در هنرستان ها و دبیرستان های تربت حیدریه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *