تجلیل از مهندس داود شایسته به مناسبت روز صنعت چاپ

 

 

 

مراسم بزرگداشت روز صنعت چاپ و تقدیر از داود شایسته خصلت پیشکسوت صنعت چاپ کشور عصر دیروز در موسسه همشهری برگزار شد.
به گزارش همشهری آنلاین این مراسم با حضور جمع زیادی از مدیران و دست اندرکان صنعت چاپ و چاپخانه های کشور و مدیران و کارکنان چاپخانه موسسه همشهری در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر مهدی ذاکری مدیر عامل موسسه همشهری ضمن خیر مقدم به مهما‌نا‌ن حاضر در مراسم، دلیل برگزاری این مراسم در موسسه همشهری را قدردانی این موسسه از تلاشگران صنعت چاپ کشور اعلام کرد.ذاکری همچنین تقدیر از آقای داود شایسته خصلت از پیشکسوتان صنعت چاپ در این مراسم را حق شناسی همشهری نسبت به کلیه تلاشگران فعال در عرصه صنعت چاپ کشور اعلام کرد.
در ادامه مراسم آقایان دمیرچی مشاور چاپ و مسئول راه اندازی موزه چاپ در موسسه همشهری، طارمی مدیرعامل پیشین شرکت افست، چینی فروشان رئیس هیات مدیره شرکت افست، دکتر حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس بنیاد سعدی و سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در ‌سخنانی به ویژگی های فنی، حرفه ای و انسانی داود شایسته خصلت و تلاش های او برای چاپ همشهری به عنوان اولین روزنامه تمام رنگی کشور توسط شرکت افست پرداختند.
در پایان مراسم نیز با اهدای لوح و هدایی از خدمات پنجاه و سه ساله داود شایسته خصلت به صنعت چاپ کشور قدر دانی شد.
داود شایسته خصلت متولد سال ۱۳۲۱ است که در سال ۱۳۴۱ یعنی ۵ سال پس از تاسیس شرکت افست در سال ۱۳۳۶ در این شرکت مشغول به کار شد و طی ۵۳ سال تلاش مستمر ضمن آموزش تعداد زیادی از علاقه مندان
صنعت چاپ اقدامات زیادی برای پیشرفت و بومی کردن این صنعت در کشور انجام داده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *