بیانیه تهیه کنندگان «آااادت نمی کنیم» درباره حواشی فیلم

تهران-ایرنا-تهیه کنندگان فیلم سینمایی «آااادت نمی کنیم» درواکنش به حواشی به وجود آمده درباره این فیلم و توقیف موقت اثر بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تهیه کنندگان فیلم سینمایی«آااادت نمی کنیم» ضمن تقدیر و تشکر از رسانه ها و اصحاب رسانه که با حمایت های بی دریغشان از این فیلم نشان دادند که جزو حامیان اصلی جریان های فرهنگی و هنری هستند و همین طور نهاد قانونی مرتبط که با پیگیری هاشان ازحقوق مولفین سینما دفاع کردند اعلام می دارند: ما نیز مانند هم صنفان سینمایی خود از اتفاقات حاشیه ای پیش آمده برای فیلم های سینمایی درحال اکران و پخش تیزرهای تبلیغات فیلم ها در شبکه های ماهواره ای ابراز ناراحتی کرده و خود را در برابر سینمای ایران و مخاطبان فهیمش مسئول می دانیم. 
براساس این بیانیه، مشکل توبیخ و توقیف موقت فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» هنوز بر طرف نشده واین موضوع همچنان به قوت خود باقی است اما تهیه کنندگان این اثر امیدوار به دستیابی تعامل و درک مشترک با نهادهای قانونی برای حل این مشکل هستند.
در این بیانیه آمده است: پیگیری ها به دلیل تعطیلات آخر هفته به روزهای ابتدایی هفته آینده موکول شده است. همچنین درج هرگونه خبر درباره این فیلم به نقل از مشاور رسانه ای، منابع آگاه و یا هر شخص دیگری مورد تایید تهیه کنندگان «آااادت نمی کنیم» نیست و صحتش مورد تایید نخواهد بود.
بر اساس این بیانیه،خبرهای رسمی بعد از حل و فصل امور از طریق تهیه کننده گان و یا دفتر پخش اعلام خواهد شد.تهیه کنندگان «آااادت نمی کنیم» ضمن تشکر از همه مخاطبان که بلیت فیلم را در تعطیلات پایان هفته پیش خریداری کرده اند اعلام می کند بلیت های فروخته شده معتبر هستند و پخش فیلم در این دو روز ادامه دارد و هرگونه خسارت احتمالی مادی به تماشاگران فیلم جبران خواهد شد.
بر اساس این گزارش روز گذشته اخباری مبنی بر دستور دادستانی برای توقیف فیلم سینمایی «آااادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان به دلیل پخش تیزرهای آن در شبکه های ماهواره‌ای در رسانه های مختلف منتشر شده بود.
فیلم سینمای «آااادت نمی‌کنیم» از ۱۲ خردادماه روی پرده سینماها آمده بود و فقط یک هفته از اکران آن می‌گذرد.
محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی، حدیث میرامینی، پانته آ پناهی ها، شیرین یزدان بخش، نقی سیف جمالی، رویا حسینی، مهدخت مولایی بازیگران این فیلم هستند
درخلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.
سایرعوامل «آااادت نمی‌کنیم» عبارتند از: کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، تهیه‌کننده: پیمان جعفری، نویسنده: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: ژینوس پدرام، ابراهیم ابراهیمیان، موسیقی: حامد ثابت، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان‌، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علی مردانه، مدیر روابط عمومی: مهسا همتی، طراح پوستر، لوگو و ساخت فیلم پشت صحنه: میثم میرزایی، عکاس: فتاح ذی نوری، سرمایه‌گذاران: شرکت روشن مهر، شهرام اخلاص‌پور.
فراهنگ**۹۱۸۷**۱۴۴۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *