دبیر جبهه اعتدال شرق کشور و قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان گفت:اعتماد مردم را با پول کثیف نمی‌توان خرید

محمدحسن ساقی، قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با تابناک رضوی، اظهار کرد: امید است در انتخابات پیش رو همه احزاب و جریانات پیگیر پیشرفت و توسعه کشور با توجه به رویکرد دولت اعتدال برای حضور حداکثری مردم و مجلس همدل با دولت در کنار هم قرار گیریم و سرنوشت خوبتری را برای آینده نظام اسلامی به ارمغان آوریم.
 

پول کثیف

وی با اشاره به وجود برخی نگاه های افراطی و تندروان طیف‌های مختلف سیاسی در کشور، بیان کرد: شعار اصلی جبهه اعتدال این است که نگاه های افراطی نباید مانع مسیر توسعه و خدمت به مردم شود و در واقع نفوذ افراطی‌ها در مجلس و حتی سایر نهادها و سازمان‌ها را خوب نمی دانیم و باید از ورودشان جلوگیری کرد.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور در ادامه با اشاره به فرمایشی از امام (ره) افزود: گاهی دشمنان داخلی خطری بیش از دشمنان خارجی دارند و ان شاالله جلوی ورود افراطیون با تدابیر خوب و اهتمام در رعایت هشدارها و منویات رهبری و دولت گرفته خواهد شد.

وی گفت: افراطیون اگر نفوذ کنند همیشه در جلوی چشم هستند و آسیبی که می زنند بیش از آسیبی است که دشمن از خارج وارد می‌کند و باید جلوی این ورود گرفته شود.

ساقی با اشاره به اینکه خط قرمز جبهه اعتدال؛ افراط است، بیان کرد: در وهله اول توجه آحاد مردم به بحث اعتدال است، چرا که این موضوع در قرآن و احادیث هم بسیار اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه لیست جبهه اعتدال به زودی ارائه می شود، بیان کرد: همه گروه ها صبر در مشخص شدن تایید صلاحیت کاندیداها داشته و بعد از مشخص شدن این مرحله لیست ارائه خواهد شد، از این رو ما نیز بعد از تایید صلاحیت آمادگی داریم بلافاصله افراد مورد تایید خود را معرفی کنیم.

ساقی با اشاره به ضرورت وحدت و حضور مردم در انتخابات مجلس امسال، عنوان کرد: مردم خراسان بزرگ و به خصوص مردم کشور توجه داشته باشند، همانطور که تا امروز نقش پررنگی در عرصه های حمایت از پیشبرد اهداف کشور داشته‌اند و این را در هشت سال دفاع مقدس نیز نشان دادند، در بحث انتخابات نیز این حضور پرشور را با نشاطی بیش از پیش باید تقویت کنیم.

وی در خصوص حضور پرشور کاندیداها در عرصه انتخابات مجلس تصریح کرد: در سه دهه اخیر تاریخ حضور این تعداد نامزد در عرصه انتخابات نادر و بی سابقه بوده و این نشان دهنده باز بودن فضای کشور و نگاه اعتدالی حاکم است.

وی با توجه به موضوع رد صلاحیت‌ها نیز عنوان کرد: در فرآیند احراز صلاحیت نامزدها باید به حیثیت افراد و منویات نظام توجه شود و نیازها و خواسته‌های مردم و همسویی با دولت نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در سطح کشور اتفاق خوبی با توجه به متفاوت بودن انتخابات امسال به وجود آمده و امید است مردم با حمایتشان دست پر از این عرصه انتخابات بیرون آیند.

ساقی با اشاره به اینکه این استقبال نیازمند مراقبت است، گفت: استقبال ها برای حضور در انتخابات امسال خوب است اما این استقبال و اشتیاق ارزشمند را نیز باید هیئت های ناظر و اجرایی، بیش از این مراقب کنند.

ساقی اذعان کرد: اگر ما همسویی مجلس آتی را با سیاستهای مدنظر نظام در حوزه های امنیت، خروج از بحران، خروج از تورم، خروج از رکود خواستار هستیم و می خواهیم از شرایط رکود و بحران ها به ویژه بحران اقتصادی بیرون آییم؛ باید بدانیم چه افرادی را روانه مجلس می کنیم.

وی به ملاک های جبهه اعتدال برای نماینده ها اشاره و عنوان کرد: ملاک ها در مرحله اول توجه به اعتدال، توسعه محوری، مقبولیت بین مردم و ولایت مداری است.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور تصریح کرد: به دنبال ارائه لیست مشترکیم و در این راستا به خصوص با نگاه حفظ منافع مالی از موافقان اجرایی شدن برجام و موافق امیدوار به شکستن تحریم‌های ظالمانه هستیم، چرا که شرایط پیش از برجام؛ از جمله عوامل افزاینده شرایط نامساعد اقتصادی در کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که رهبر فرزانه انقلاب نیز در رهنمودهایشان موافق شکست تحریم و تدبیر در عرصه دیپلماسی هستند و اگر تا امروز حمایتهای رهبری و همکاری و همدلی مردم با دولت نبود، کار به اینجا نمی رسید که اینک پیشتاز رسیدن به خواسته های مردم و آرمانها هستیم.

به گفته ساقی، برخی افراد با پولهای کثیف سعی در خرید رای و اعتماد مردم دارند درحالیکه مردم هشیارند و به عملکردها و سوابق افراد و گروه‌ها دقت دارند و این را در عمل نیز نشان خواهند داد که فریفته سفره های چرب و شیرین و تبلیغات اغواگر و فریبنده نمی شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *