موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه مسئولین موسسه خود را ملزم و مکلف به همکاری با بانک مرکزی، حسابرسان منتخب آن و دیگر نهادهای ذیربط می داند از سپرده گذاران خواست تا از ایجاد هر گونه تجمع که باعث اخلال در روند امور خواهد شد خودداری فرمایید.

 به گزارش تابناک رضوی، غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری هفته جاری خود، درباره تشکیل پرونده برای موسسه ثامن الحجج توضیح داد که این مجموعه، یک موسسه مالی و اعتباری فاقد مجوز فعالیت بانک مرکزی است و جلوی اقدامات آن گرفته شده و سپرده گذاران آن در بلاتکلیفی به سر می برند.

سخنگوی دستگاه قضا افزود که برای این موسسه پرونده تشکیل شده ولی کسی در ارتباط با این پرونده بازداشت نشده است.

این گفته های معاون دستگاه قضا اما همراه با اطلاعیه ای شد که روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) صادر کرد تا باز توضیح دهد که «همانطور که پیشتر عرض نمودیم مسئولین موسسه خود را ملزم و مکلف به همکاری با بانک محترم مرکزی، حسابرسان منتخب ایشان و دیگر نهادهای ذیربط دانسته و می داند.»
 

اصل اطلاعیه این موسسه به شرح زیر است ؛
  
سپرده گذاران گرامی 
سلام علیکم 
موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) با نیت ارائه خدمات صادقانه با پشتوانه ای غریب به یک دهه، منشاء خدمات ارزنده ای در کشور می باشد. همانطور که پیشتر عرض نمودیم مسئولین موسسه خود را ملزم و مکلف به همکاری با بانک محترم مرکزی، حسابرسان منتخب ایشان و دیگر نهادهای ذیربط دانسته و می داند. 
ار آنجا که لازمه این مهم و پیشرفت در روند صدور مجوز که در نهایت منجر به رفع دغدغه سپرده گذاران گرامی خواهد شد ایجاد فضایی آرام به دور از تنش و هیاهو می باشد. لذا جهت تسریع در انجام امور مجدداً خواهشمند است از ایجاد هر گونه تجمع که باعث اخلال در روند امور خواهد شد خودداری فرمایید تا مسئولین مربوطه بتوانند به رسالت خویش که همانا صیانت از حقوق سپرده گذاران و سهام داران محترم می باشد به نحو شایسته عمل نمایند. 
مردم و سپرده گذاران عزیز مطمئن باشند در فضایی آرام و بدون تنش این موسسه توانایی پرداخت و انجام همه تعهدات خود را به نحو احسن دارد. ضمناً از مسئولین محترم بانک مرکزی خواهشمندیم با توجه به همکاری موسسه در تمام ابعاد نسبت به تسریع در فرآیند صدور مجوز اقدام فرموده و اطلاع رسانی مناسبی به سپرده گذار معزز داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *