حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به ادعای ۴ نماینده مجلس بیانیه صادر کرد بداخلاقی‌ جدید با حربه رشوه صد میلیونی 

آفتاب یزد – گروه سیاسی: حماسه حضور باشکوه ملت در انتخابات دیروز شکل گرفت اما تندروی‌ها و بداخلاقی‌هایی که در آستانه انتخابات از سوی جریانی خاص به دولت و حامیان دولت و اصلاح طلبان صورت گرفت در اذهان باقی خواهد ماند. تجربه ثابت کرده هرجا دست تندروی جلو آمده یا بالا رفته است، افراد عاقل، توانمند و متفکر ما منزوی شده‌اند. چرا که افراد توانمند خودشان را آلوده بدگویی‌ها و هتک حرمت‌ها نمی‌کنند. ادب و احترام این است که خودشان کنار بکشند در نتیجه میدان دست افراد تندرو می‌افتد.
در همین راستا حزب اعتدال و توسعه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بداخلاقی‌های سیاسی و افترا‌پراکنی در زمان تبلیغات انتخاباتی واکنش نشان داد و تاکید کرد: ان‌شاءالله پس از وقوع حماسه درخشان حضور در پای صندوق‌های رای پیرامون انگیزه‌های چنین حرکت مذمومی، توضیحات کاملی در این باره ارائه خواهد شد که آشکارکننده نیات نابخردانه و… این افراد خواهد بود. ماجرا از این قرار است که چهارشنبه هفته گذشته ۴ تن از نمایندگان اصولگرای مجلس طی نامه‌ای به رئیس جمهور مدعی شدند که نوبخت، سخنگوی دولت و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از فردی به نام علی ترقی جاه صد میلیون رشوه گرفته است. این خبر دروغ با واکنش حزب اعتدال و توسعه روبرو شده است. به گزارش آفتاب، متن اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه بدین شرح است:
متاسفانه در روزهای اخیر برخی افراد منتسب به یک جریان سیاسی که سوابق آنان نشانگر جنجال‌آفرینی‌های غیراخلاقی است اتهامی کاملا کذب و افترایی قابل پیگرد قانونی را به جناب آقای دکتر نوبخت که دوران زندگی پرافتخار سیاسی وی کارنامه و الگویی درخشان برای سیاستمداران انقلابی، مسلمان و با اخلاق است، مطرح کرده‌اند که خود آنان عمیقا از بی‌اساس بودن موارد اتهامی آگاهند اما این سخنان را با هدف کسب اعتبار و آبروی ازدست رفته نزد افکار عمومی مطرح کردند.
ازآنجایی که این جنجال‌سازی خلاف شرع، قانون و اخلاق نتیجه‌اش صرفا بازی در پازل دشمن و دلسردی مردم است، به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی می‌رساند، ان‌شاءالله پس از وقوع حماسه درخشان حضورشان در پای صندوق‌های رای پیرامون انگیزه‌های چنین حرکت مذمومی، توضیحات کاملی در این باره ارائه خواهد شد که آشکارکننده نیات نابخردانه و… این افراد خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *