چه کسی از متقلب‌ها حمایت می‌کند؟

 

رئیس اداره کل استاندار استان تهران نسبت به میزان "تقلب و بی‌اصالتی" در تولید داخلی هشدار داد و گفت که اگر نظارت‌های سازمان استاندارد نباشد برخی تولیدکننده‌ها حتی حاضرند اسید به خورد مردم بدهند.

به گزارش ایسنا "مسلم بیات" با بیان این مطلب به اقتصادنیوز افزود: اگر نظارت‌های سازمان ملی استاندارد نباشد، برخی تولیدکنندگان برایشان اهمیتی ندارد که با جان مردم بازی می‌کنند.

 

او همچنین با بیان این‌که " رواج تقلب در بازارهای کشور ریشه‌های گوناگونی دارد که مهم‌ترین دلیل آن دخالت دولت در قیمت‌گذاری و کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی است" افزود: تا زمانی که اقتصاد به سمت تولید رقابتی و قیمت‌گذاری غیردولتی حرکت نکند این پدیده در کشور ادامه می‌یابد و نمی‌توان با برخوردهای پلیسی از آن جلوگیری کرد.

 

مدیر کل استاندارد استان تهران در همین زمینه به شبکه گسترده کارخانه‌های آبلیموی غیرمجاز در کشور اشاره کرد و افزود: بارها پیش آمده که به برخی کارخانه‌های آبلیمو مراجعه کرده‌ایم اما آبلیمویی ندیده‌ایم و این واحدها با استفاده از مواد شیمیایی مایعی شبیه آبلیمو را وارد بازار کرده‌اند و در واقع نوعی اسید به خورد مردم داده‌اند.

وی همچنین مدعی شد: هر وقت هم که سراغ تعطیلی این واحدها می‌رویم داد تعدادی از نمایندگان مجلس بلند می‌شود تا جایی که گمان می‌کنیم تعداد نمایندگان آبلیمو در مجلس از نمایندگان مردم بیشتر است!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *