منتخب مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات: نخستین گام توسعه منطقه باید از روستا آغاز شود

 

به گزارش ایرنا، سعید باستانی شامگاه شنبه در جمع مردم تربت حیدریه در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: از مسئولان دستگاه های اجرایی انتظار می رود که در این قالب، نسبت به امر توسعه روستاها همفکری کنند. 
وی با انتقاد از وضعیت توسعه ای موجود در این حوزه انتخابیه، گفت: آمارها نشان می دهد در وضعیت خوبی به سر نمی بریم و چاره کار همکاری، همفکری، تشریک مساعی و استفاده از تخصص، تجربه و دانش نخبگان بومی و نیز اطلاعات و تجربیات نمایندگان ادواری این حوزه انتخابیه در مجالس قبلی است. 
باستانی با انتقاد از کسانی که سنگ جلو پای نخبگان می اندازند، تاکید کرد: وظیفه داریم ضمن حمایت از نخبگان، نسبت به رفع مشکلات فراروی آن ها اقدام کنیم. 
وی با اشاره به رقابت ۲۵ نامزد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: این به معنای وجود ۲۵ برنامه و ۲۵ تفکر دلسوزانه است و از این رو دست نیاز به سوی همه این نامزدها دراز کرده و برای پیمودن مسیر از آنان یاری می خواهم. 
باستانی همچنین افزود: از کلیه مدیران سه شهرستان تقاضا دارم برنامه ها و نیازمندی های دستگاه خود را به صورت مکتوب اعلام کنند تا برای لحاظ شدن در بودجه ریزی سال ۹۶ از هم اکنون برنامه ریزی کنیم. 
معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه نیز ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: افتخار دست اندرکاران انتخابات در این منطقه آن است که از تک تک آرای مردم با دل وجان صیانت کردند. 
حسن فتحی نیا با بیان اینکه در این مدت همه دست اندرکاران تلاش کردند تا مبادا ذره ای از حق مردم ضایع شود، افزود: نامزدها تا دیروز با هم رقیب بودند و از امروز رفیق هستند و برای رفع مشکلات این حوزه، باید دست به دست هم بدهند. 
در این آیین که در محل مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد، جمع انبوهی از اقشار مختلف مردم، مدیران محلی و شماری از نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه شرکت داشتند. 
در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، که دیروز برگزار شد، سعید باستانی با کسب ۶۶ هزار و ۷۳۷ رای از مجموع ۱۰۷ هزار و ۶۴۳ رای صحیح ماخوذه، به پیروزی رسید. 
حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است. 
۵۱۳۲/۶۱۲۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *