برگزاری جشن پایان دوره هنرجویان اموزشگاه وزیری روز جمعه ۲۹ مردادماه جاری در فرهنگسرای ارسباران

جشن پایان دوره بهار و تابستان اموزشگاه وزیری در ساعت ۵/۵ روز جمعه ۲۹ مردادماه ۹۵ در فرهنگسرای ارسباران تهران با جمع کثیری از علاقمندان و خانوادهای هنرجو برگزارگردید.

در ابتدا پس از خوش امد گویی کلیپی از معرفی اموزشگاه وزیری به مدیریت اقای کیوان ساکت  برای حاضران پخش شد که مورد توجه علاقمندان قرار گرفت انگاه گروههای مختلف هنری اموزشگاه در رشته های ویلن ، تار ، سه تار ، تنبور ، ترومپت ، دف ، جاز( کلاسیک  پاپ ایرانی )،سنتور ، پیانو ، و کر  معرفی و از هر گروه نمایندگانی به صحنه امدند ودر این خصوص کارهایی ارایه دادند که باا ستقبال همگان روبرو گردید .

جالب توجه است که سن هنرجویان از ۴سال لغایت ۴۰ سال بود و خود این موضوع باعث شد که شرکت کنندگان به اینده موسیقی ایران با توجه به پتانسیل انها امیدوار گشتند .

در پایان  مجری برنامه اعلام نمود با توجه به در گذشت روانشاد محمد تقی ساکت پدر ارجمند جناب کیوان ساکت علیرغم  مشغولیتها و شرایط بد روحی خوشبختانه شرایط را مدیریت نموده و توانستند این برنامه را اجرنمایند و انگاه  ارکستر بزرگ  اموزشگاه وزیری شامل گروه نونهالان ، نوجوانان، و جوانان به سر پرستی سرکار خانم سمیرا جمشیدی یک کار بزرگی اجرا نمودند که از جمله اجرای گل مریم و همچنین سرود ای ایران بود   که مورد تشویق زیاذ حاضران گردید

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *