شهردار تربت حیدریه خبر داد فاجعه در حال وقوع ، نبود پارکینگ در شهر تربت حیدریه

 

تربت حیدریه – ایرنا – شهردار تربت حیدریه با اشاره به اینکه نبود پارکینگ در شهر رفته رفته در حال تبدیل شدن به فاجعه است گفت: باید اقدام سریعی برای احداث پارکینگ انجام شود و بر همین اساس لایحه ای به شورای شهر ارائه شده است .

مهندس محمدصادق مجتهدی دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با موضوع بررسی لایحه شهرداری در خصوص احداث پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر اظهار کرد: شهرداری آمادگی دارد با سرمایه گذاران حداکثر همکاری را در خصوص احداث پارکینگ داشته باشد .
شهردار تربت حیدریه تصریح کرد : این لایحه شامل بند هایی تشویقی و حمایتی است تا سرمایه گذاران بتوانند با امنیت خاطر نسبت به احداث پارکینگ اقدام کنند.
تصویب این لایحه به جلسه آینده شورای اسلامی شهر موکول شده است .

**پرسشگری حق مسلم شهروندان و موجب تحرک مدیران شهری و رفع مشکلات می شود
نادر سلیمانی رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه نیز در این جلسه ، گفت : در آستانه ۹ دی ماه هستیم و باید تلاش کنیم این روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور عزیزمان را با برگزاری مراسمات باشکوه در سطح شهر و شهرستان زنده نگه داریم و شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز همچون سالهای گذشته آماده همکاری در برگزاری این مراسم می باشند .
سلیمانی انتخاب مهندس اله یاری ، را به عنوان عضو شورای عالی استان تبریک گفت.
رئیس شورای اسلامی شهر به فعالیت شهروندان در فضای مجازی و طرح سوالات و مشکلات شهری در گروه های تلگرامی اشاره و تصریح کرد : از شهروندان عزیزی که دلسوزانه مشکلات شهری را در فضای مجازی مطرح می نمایند و به ارائه راهکار می پردازند باید تشکر کرد.
وی افزود : مطالبه گری و پرسشگری حق مسلم شهروندان است و موجب تحرک بیشتر مدیریت شهری و رفع مشکلات می شود .
به گفته وی شورای اسلامی شهر نیز موضوعات مطرح شده را رصد و پس از بررسی موضوع از طریق روابط عمومی پاسخ لازم را ارائه خواهد داد.
همچنین مهندس رمضانپور در سخنان پیش از دستور کار جلسه شورا گفت : یکسری مطالبات و خواسته ها از ابتدای شورای پنجم مطرح بوده است که برغم گذشت زمان و برگزاری جلسات متعدد هنوز هیچ نتیجه ای حاصل نشده است و این در حالی است که تعیین تکلیف امور باید سرعت بگیرد تا شهروندان شاهد اتفاقات خوبی باشند .
وی برخی از این مطالبات را تعیین تکلیف تبصره ۳ ، مشخص شدن سرنوشت اوراق قرضه و تعیین تکلیف سهام شرکت زعفرانیه و بافت فرسوده عنوان کرد .
نادر سلیمانی درمورد تبصره ۳ گفت : به مدیریت آبفا تا پایان آذر ماه فرصت داده شده است تا نسبت به اجرای کامل مصوبات شورای شهر و پاسخ اجرایی کردن کلیه مکاتبات شورا و اجرا کردن برنامه پیشنهادی اقدام و گزارش کتبی آن را به شورا اعلام کند و درصورتی که اشکالات برطرف نشده باشند مجدد تبصره ۳ در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد .
در پایان این جلسه شهردار تربت حیدریه به سوالات برخی از اعضای شورای شهر در خصوص ساماندهی مستغلات شهرداری ، تعیین تکلیف اوراق قرضه ، نحوه واگذاری پارکینگ بافت فرسوده و… پاسخ گفت .
۱۷۴۴ **انتشار: علی اصغرافتاده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *