نونهالان تربت حیدریه جزو چهار تیم برتر بسکتبال استان شدند

تربت حیدریه – ایرنا – تیم بسکتبال پسران شهرستان تربت حیدریه، جزو چهار تیم نخست رقابت های بسکتبال نونهالان استان خراسان رضوی گرامیداشت مرحوم مسعود افشار (پیشکسوت بسکتبال تربت حیدریه) شناخته شد.

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که روز یکشنبه در سالن ورزشی جلیلی به پایان رسید، تیم های مشهد و سبزوار اول و دوم و تیم های کاشمر و تربت حیدریه عنوان های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.
رییس هیات بسکتبال تربت حیدریه در حاشیه رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت ها به مدت سه روز و با حضور تمام تیم های شهرستان های خراسان رضوی به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد.
محمدتقی شکوهی افزود: میزبانی رقابت های استانی برای ما بسیار حایز اهمیت است زیرا رفت و آمد مسوولان استان به تربت حیدریه موجب می شود تا از داشته ها و نداشته های شهرستان های استان بیشتر و بهتر با خبر بشوند.
وی در خصوص جایگاه فنی بسکتبال تربت حیدریه در سطح استان با بیان اینکه اکنون تیم بانوان در رشته بسکتبال فعالیت ندارد، گفت: اما با مربیان خانم صحبت هایی شده تا از مهر امسال کار آموزش بانوان نیز که برای مدتی مسکوت مانده بود، دوباره از سر گرفته شود.
شکوهی افزود: اما اکنون در رده بزرگسالان در لیگ یک استان تیم داریم و در رده نونهالان نیز امسال جزو چار تیم برتر استان شده ایم.
اکنون در شهرستان تیربت حیدریه ۳۲ باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، ۲ باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.
شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و ۶۷۰ نفر است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *