طرفداران ترامپ روند شمارش آرا در آریزونا را مختل کردند:در بوستون نیز معترضان از شرایط سیاسی کنونی ابراز نارضایتی کرده و خواستار یک حزب جدید و یک نظام سیاسی جدید شدند.

طرفداران ترامپ روند شمارش آرا در آریزونا را مختل کردند

تهران – ایرنا – جمعی از طرفداران بایدن شب گذشته در شهرهای پورتلند، فیلادلفیا، شیکاگو و نیویورک به خیابان ها آمده و خواستار شمارش صحیح همه آراء شدند و در همین حال در ایالت آریزونا، طرفداران دونالد ترامپ روبروی یک مرکز انتخاباتی تجمع کرده و خواستار متوقف شدن شمارش آراء شدند.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، تظاهرکنندگانی که اکثر آن ها طرفدار بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بوده، شب گذشته در شهرهای پورتلند، فیلادلفیا، شیکاگو و نیویورک به خیابان ها آمده و خواستار شمارش صحیح همه آراء شدند؛ این در حالی است که در ایالت آریزونا طرفداران دونالد ترامپ روبروی یک مرکز انتخاباتی تجمع کرده و خواستار متوقف شدن شمارش آراء شدند.

معترضان طرفدار نامزد دموکرات در واکنش به اقدامات ستاد انتخاباتی ترامپ مبنی بر ادعای تقلب و توسل به شکایت در دادگاه، شب گذشته در سراسر ایالات متحده گردهم آمده و در حالی که بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخابات بوده اند؛ پلاکارت هایی برافراشته که در آن نوشته شده بود : هر رای باید شمرده شود.  نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در چند ایالت حساس که هنوز شمارش آراء در حال انجام است، همچنان بلاتکلیف مانده است.

چشمان آمریکایی ها در حالی که به شمارش آراء در آخرین ایالت های حساس دوخته شده؛ اما همزمان به شمارش قربانیان کووید ۱۹ نیز خیره مانده؛ بیش از ۲۳۳ هزار جان باخته ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکنون به ثبت رسیده؛ همچنین روز گذشته ایالات متحده با ۹۹ هزار و ۶۶۰ مورد جدید مبتلایان به کووید ۱۹ رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است.

در بوستون نیز معترضان از شرایط سیاسی کنونی ابراز نارضایتی کرده و خواستار یک حزب جدید و یک نظام سیاسی جدید شدند.

از سوی دیگر در ایالت آریزونا، ده ها تظاهر کننده طرفدار دونالد ترامپ شب گذشته، در فضایی متشنج، مقابل حوزه شمارش آراء تجمع کرده و در حالی که خواستار متوقف شدن شمارش آراء شده، شعار هایی نیز علیه فاکس نیوز سر دادند؛ چرا که به گفته آن ها، این شبکه محافظه کار، بایدن را به عنوان پیروز انتخاباتی در این ایالت معرفی کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *